בזק והוט יוצאות לראשונה בקמפיינים לתחום החם של שוק התקשורת

שתי החברות נכנסות לתחרות ראש בראש בתחום הסיבים האופטיים • הוט צפויה לחדש מבצע שלמעשה כבר החלה בו אך עצרה אותו בשל סבב הלחימה האחרון מול חמאס, ובזק תצא לראשונה בקמפיין חדש

פריסת סיבים אופטיים / צילום: Shutterstock
פריסת סיבים אופטיים / צילום: Shutterstock

החברות הוט ובזק ייצאו בקרוב בקמפיינים לקידום מכירות הסיבים האופטיים, ובכך צפויה התחרות בתחום הסיבים לעלות מדרגה. הוט צפויה לחדש מבצע שלמעשה כבר החלה בו אך עצרה אותו בשל סבב הלחימה האחרון מול חמאס, ובזק תצא לראשונה בקמפיין חדש שאמור להביא לתודעת הציבור את היותה שחקן פעיל בתחום.

מאחורי הקמפיינים מסתתרת תחרות שתלך ותואץ בשנים הקרובות בין המפעילים על נתח שוק בתחום הסיבים, ובעקבותיה סביר להניח שתחול התעוררות במודעות הציבורית לנושא. עד עתה, כשסלקום ופרטנר היו השחקניות היחידות בשוק שמכרו סיבים, רווחה ההנחה שהשוק ממתין לכניסת חברות התשתית הגדולות כדי שהמודעות לסיבים תתרחב והמכירות יואצו. צריך להדגיש כי חלקים ניכרים בציבור לא לגמרי מבינים את הצורך במעבר לסיבים ורבים מהמשתמשים מסתפקים באינטרנט בקצבים הקיימים, ולא מבינים מדוע עליהם לשדרג לסיבים ולקצבים של 1 ג'יגה ביט.

בזק צפויה להשלים השנה פריסה של כמיליון בתי אב ולהדביק את הפער מול פרטנר ו-IBC שפורסת סיבים עבור הוט וסלקום. במסגרת הקמפיין תעניק הוט הנחה בדמי התקנה.