הכשרת היישוב מוכרת לאמפא-יובלים 54 דירות להשכרה בפרויקט פיכמן חולון תמורת 114 מיליון שקל

פרויקט פיכמן חולון הוא פרויקט פינוי-בינוי בצומת הרחובות פיכמן וההסתדרות בעיר חולון, על ציר הקו הירוק של הרכבת הקלה • הכשרת היישוב מחזיקה 75% מהזכויות לרווחי הפרויקט, ו-25% מהזכויות הנותרות מוחזקות ע"י יזם פרטי

פרויקט התחדשות עירונית ברחוב פיכמן, חולון / הדמיה: גורביץ אדריכלים בוני ערים
פרויקט התחדשות עירונית ברחוב פיכמן, חולון / הדמיה: גורביץ אדריכלים בוני ערים

חברת הכשרת היישוב הודיעה היום (ב') כי מכרה 54 דירות בנות שלושה חדרים וארבעה חדרים, בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב פיכמן בחולון בתמורה ל-114 מיליון שקל. לגלובס נודע כי הרוכשת היא חברת אמפא-יובלים, המתמחה בתפעול מקבצי דיור להשכרה ארוכת טווח.

פרויקט פיכמן חולון הוא פרויקט פינוי-בינוי בצומת הרחובות פיכמן וההסתדרות בעיר חולון, על ציר הקו הירוק של הרכבת הקלה. בנובמבר 2020, החלה הכשרת היישוב בהקמת הפרויקט עם הריסת שלושה מבני שיכון בני 3-4 קומות הכוללים 116 יחידות דיור, במקומם נבנים שני מגדלים חדשים הכוללים 235 יחידות דיור חדשות (132 למכירה בשוק חופשי) לצד כ-1,000 מ"ר של שטחי מסחר.

הכשרת היישוב מחזיקה 75% מהזכויות לרווחי הפרויקט, ו-25% מהזכויות הנותרות מוחזקות על ידי יזם פרטי. על פי הערכות הכשרת היישוב, הרווח שלה בפרויקט יסתכם בכ-45 מיליון שקל.

אמפא־יובלים היא שותפות חדשה של חברות הנדל"ן אמפא, שבשליטת שלומי פוגל ומשפחת נקש, ליובלים, שבשליטת איציק ברוך. בשנתיים האחרונות רכשה השותפות יותר מ-500 יח"ד בכמיליארד שקל. החברה מתמחה ברכישה, ייזום ותפעול של מקבצי דיור להשכרה ארוכת טווח.