שלי שמיר-קינן תמונה למנכ"לית משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

שמיר-קינן, מנשות השיווק המוערכות בישראל, מכהנת כיום כמנהלת חטיבת המשקאות בחברה המרכזית • תחליף בתפקיד את בן מוסקל, שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו

שלי שמיר-קינן / צילום: עידו איז'ק
שלי שמיר-קינן / צילום: עידו איז'ק

הצמרת הדלה מדי בנשים בענף הפרסום מקבלת היום חיזוק משמעותי: לגלובס נודע כי שלי שמיר-קינן, אחת מנשות השיווק המוערכות בישראל, תמונה למנכ"לית משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

שמיר-קינן מכהנת כיום כמנהלת חטיבת המשקאות בחברה המרכזית למשקאות, בה מילאה מספר תפקידים ב-15 השנים האחרונות. בתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל והייתה חתומה בין היתר על מהלכים כמו השקת "קוקה-קולה וואו טור"- מהלך המחבר תרומה לקהילה של בני נוער עם עמותות שונות. עבור מהלך זה גם נבחרה ב 2018 כאשת השיווק של החודש של איגוד השיווק.

נזכיר כי אין זו הפעם הראשונה שלראש הפירמידה בבאומן-בר-ריבנאי ממונה מנכ"ל מתחום השיווק: יוסי לובטון, יו"ר קבוצת פובליסיס והאיש שבחר בשמיר-קינן, הגיע בעצמו מתחום השיווק ומילא תפקידים בכירים בסלקום, בהוט ובבורגראנץ'.כך גם בן מוסקל, המנכ"ל הפורש של באומן, שאומנם כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל במקאן, אך קודם לכן הגיע מתפקידי שיווק.

עם זאת, מינויה של קינן-שמיר הוא הפעם הראשונה בו ממונה מנכ"לית אישה בבאומן-בר-ריבנאי, וגם הפעם הראשונה שאישה ממונה לבדה לתפקיד זה באחד משלושת משרדי הפרסום הגדולים. אומנם במקאן הייתה בעבר מנכ"לית - שירה מרגלית, אולם היא חלקה את הניהול עם אורן פרנק כמנכ"לים משותפים.

כפי שנחשף  בגלובס, לפני מספר שבועות הודיע בן מוסקל על פרישתו מתפקיד מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי. את מקומו מילא בשבועות האחרונים יוסי לובטון, המכהן בשנים האחרונות כיו"ר הקבוצה.

החיבור לשמיר-קינן איננו מקרי: קבוצת פובליסיס, הנמצאת תחת ניהולו של לובטון, מטפלת בשנים האחרונות בכלל מותגי החברה המרכזית באמצעות המשרדים באומן-בר-ריבנאי, שמטפל במותגים ספרייט, פריגת ווקרלסברג; וגליקמן-שמיר-סמסונוב, שמטפל במותגים קוקה-קולה, דיאט קולה, פאנטה ופיוז טי.

יוסי לובטון, מנכ"ל ויו"ר קבוצת פובליסיס בישראל, מסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותה של שלי שמיר-קינן לקבוצת הפרסום המובילה בישראל. אין לי ספק כי ניסיונה העשיר וההבנה האסטרטגית והשיווקית שלה יתרמו לביסוס מעמדו של באומן-בר-ריבנאי כמשרד מוביל בישראל ויתרמו להצלחת לקוחות המשרד".

שלי שמיר-קינן מסרה בתגובה: "אני עוזבת את קוקה-קולה עם המון סיפוק על עשייה מבורכת ומשמעותית ובהתרגשות גדולה לקראת האתגרים הבאים. קוקה-קולה הייתה לי לבית שני ומעל הכול למשפחה. אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל מותגים משמעותיים ולהשפיע, ויותר מהכול אני גאה בהובלה של חטיבת שיווק מצוינת עם נשות ואנשי השיווק הכי מוכשרים שיש. לחברה המרכזית תמיד יהיה מקום חם בלבי".

הראל חייקין, מנכ״ל מערך השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, מסר: "שמיר-קינן הובילה מהלכים חשובים ואסטרטגיים במסגרת תפקידיה לאורך השנים, אחד הבולטים בהם היה הובלת התפיסה החברתית במותג קוקה-קולה והטמעתו במהלך 'קוקה-קולה וואו' המשמש פלטפורמת התנדבות לאלפי צעירים בישראל. אני מאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש כמנכ״לית משרד הפרסום באומן".