שר התיירות יואל רזבוזוב צפוי למנות את אמיר סולרסקי למנכ"ל משרדו

סולרסקי, ראש מטה השטח של יש עתיד, יחליף את אמיר הלוי שמכהן בתפקיד מאז 2013 בכפוף לאישור ועדת המינויים ואישור הממשלה • מטרתם העיקרית של השר הנכנס ומנכ"ל משרדו תהיה להצליח להבריא את תחום התיירות שנפגע אנושות בתקופת המגפה

יואל רזבוזוב / צילום: יוסי זמיר
יואל רזבוזוב / צילום: יוסי זמיר

שר התיירות יואל רזבוזוב צפוי למנות את אמיר סולרסקי למנכ"ל משרדו - כך נודע לגלובס. סולרסקי, ראש מטה השטח של יש עתיד, יחליף את אמיר הלוי שמכהן בתפקיד מאז 2013 בכפוף לאישור ועדת המינויים ואישור הממשלה. את הלוי מינה עוזי לנדאו ולאחר מכן יריב לוין החליט להשאיר אותו בתפקיד כמו אסף זמיר ואורית פרקש-הכהן. כעת לאחר 8 שנים במשרד הוא יוחלף באיש אמון של רזבוזוב.

שמו של סולרסקי, שחקן כדורגל בעברו, הוזכר בעבר כמועמד ליו"ר התאחדות הכדורגל. לאחר מכן נבחר לראש מטה השטח של יש עתיד ב2020. עוד ברזומה שלו ניתן למצוא כי כיהן כיו"ר דירקטוריון החברה הממשלתית לפיתוח עכו העתיקה ונצרת, סמנכ"ל חברה עירונית לתרבות, ספורט ונופש בעיר ראשון לציון ומנהל רשות הספורט בעיר ראשון לציון. כיום, כך באתר האינטרנט של החברה, מנהל את "מבט קדימה" המתמחה בניהול פרויקטים בתחום תרבות ספורט וקהילה.

תחום התיירות שחטף מכה אנושה בקורונה טרם התאושש, כך שמטרתם העיקרית של השר הנכנס ומנכ"ל משרדו תהיה להצליח להבריא את התחום כולו שלפני הקורונה היה בנסיקה. מינויו של סולרסקי לא צפוי להיכנס לתוקף מיד, ולדברי גורמים המעורים בנושא המינוי נמצא על השולחן אך השר הנכנס אינו פועל בדחיפות להחליף את המנכ"ל הוותיק.