עדיין אין מנכ"לית למשרד התחבורה, מיכאלי מינתה מ"מ מנכ"ל זמני

שרת התחבורה מרב מיכאלי ממשיכה להתלבט לגבי זהות מנכ"לית משרדה, ובינתיים מינתה את אבנר פלור שמשמש כסמנכ"ל במשרד למ"מ מנכ"ל זמני. המנכ"ל הקודם, עופר מלכה סיים רשמית את תפקידו השבוע

מרב מיכאלי / צילום: יוסי זמיר
מרב מיכאלי / צילום: יוסי זמיר

שרת התחבורה מרב מיכאלי טרם החליטה על זהות מנכ"לית משרד התחבורה הבאה (מיכאלי מייעדת לתפקיד אישה), אך בינתיים הורתה על מינוי מ"מ זמני. את התפקיד ימלא אבנר פלור שמשמש כסמנכ"ל בכיר תנועה במשרד. לפי הודעת המשרד, "פלור מחליף את עופר מלכה שסיים אתמול את תפקידו כמנכ״ל המשרד לאחר קצת יותר משנה בתפקיד. פלור ישמש כממלא מקום המנכ״ל עד לבחירת מנכ"לית קבועה לתפקיד".

מאז נבחרה לתפקיד קיימה מיכאלי פגישות ושיחות רבות עם מועמדות לתפקיד, כאשר בבורסת השמות עלו בימים האחרונים שמות רבים - כולן של נשים, לאור רצונה של מיכאלי למנות לתפקיד אישה. אלא שעד כה טרם החליטה מיכאלי על זהות המנכ"לית שלה - תפקיד שמוגדר כמשרת אמון.

כחלק מכניסתה לתפקיד מיכאלי מקיימת סיורים רבים, ודואגת להבליט את נוכחותה בשטח. כך למשל לשכתה פרסמה כבר בימים הראשונים לכניסתה לתפקיד כיצד מיכאלי עלתה על הרכבת ושוחחה עם הנוסעים כדי לשמוע מהם על חוויותיהם. בנוסף, מיכאלי הספיקה כבר לבקר בנמל התעופה בן גוריון ובנמל חיפה - שם פגשה, בין היתר, את המנכ"ל מנדי זלצמן. במשרדה הבהירו שלאור הצטברות המשימות במשרד, היה צורך במינוי מנכ"ל, גם אם מדובר במשרה זמנית.