שינויים בפתח: מנהל אינסטגרם חושף את התוכניות לעתיד

"אתם תראו אותנו מתנסים במספר דברים במהלך החודשים הקרובים", הודיע מנהל הרשת החברתית, אדם מוסרי, בסרטון שפרסם בטוויטר • בין הפיתוחים הצפויים: סרטונים במסך מלא בפיד של המשתמשים, בדיוק כמו בטיקטוק

אינסטגרם / צילום: Shutterstock, Wachiwit
אינסטגרם / צילום: Shutterstock, Wachiwit

"אנחנו כבר לא אפליקציה לשיתוף תמונות או אפליקציה לשיתוף תמונות מרובעות", אמר ראש אינסטגרם, אדם מוסרי, בסרטון שפרסם בטוויטר. מוסרי החליט לחשוף כל מיני פיתוחים ומחשבות שהרשת החברתית עובדת עליהם, לפני שהם למעשה משוחררים לציבור. בין היתר חשף מוסרי כי הרשת החברתית בוחנת להציג למשתמשים יותר סרטונים בגזרת ה"מומלצים" בפיד.


"אנו מתכוונים גם לבחון איך לאמץ סרטונים בצורה רחבה יותר - סרטון במסך מלא, סוחף, משעשע, סרטוני mobile-first", אמר מוסרי בסרטון שפורסם. "אתם תראו אותנו מתנסים במספר דברים במהלך החודשים הקרובים", הוסיף. למעשה מוסרי אמר שהרשת החברתית מתכננת להציג סרטונים במסך מלא בפידים של המשתמשים. לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי לזהות שזה דומה במיוחד לרשת חברתית מתחרה, שמה מוכר במיוחד והיא טיקטוק. הסרטונים שיוצגו למשתמשים יהיו גם מיוצרים שאתם לא עוקבים אחריהם.

מוסרי הדגיש במיוחד שטיקטוק ויוטיוב הם מתחרים רציניים, וכי הם סיבות רציניות לשינויים האלו. "בואו נהיה כנים, יש תחרות ממש רצינית כרגע. טיקטוק עצומה, יוטיוב גדולה עוד יותר ויש עוד חברות מתחילות", אמר מוסרי, והוסיף: "אנשים נכנסים לאינסטגרם כדי להתבדר, יש תחרות קשה ויש עוד מה לעשות. עלינו לאמץ את זה, ומשמעות הדבר היא שינוי". נזכיר, אינטסגרם השיקה באוגוסט בשנה שעברה את Reels - המתחרה המרכזית לטיקטוק.