משרדי עו"ד | בלעדי

חילופי מנהלים במשרד ארדינסט בן נתן טולידאנו: עו"ד דוני טולידאנו יחליף את עו"ד אורי נוי כשותף המנהל

אורי נוי, השותף המנהל וראש מחלקת אנרגיה ותשתיות במשרד, הודיע על פרישתו מעיסוק בעריכת דין • משרדי עורכי הדין ארדינסט, בן נתן, טולידאנו והמבורגר עברון השלימו לאחרונה בהצלחה את המיזוג ביניהם

עו"ד דוני טולידאנו / צילום: יח"צ
עו"ד דוני טולידאנו / צילום: יח"צ

עו"ד דוני טולידאנו יכהן מעתה כשותף המנהל של משרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' עם המבורגר עברון ושות', זאת לאחר שעו"ד אורי נוי, השותף המנהל וראש מחלקת אנרגיה ותשתיות במשרד, הודיע על פרישתו מעיסוק בעריכת דין. נוי צפוי לעבור ליזמות בתחומי האנרגיה המתחדשת.

עו"ד נוי הודיע כי בהתאם לתכניותיו המוקדמות, יפרוש בסוף החודש מהמשרד ומעיסוקו כעורך דין. הוא הצטרף למשרד ארדינסט כמתמחה בשנת 1994, והקים את מחלקת האנרגיה והתשתיות של המשרד.

עוד לפני מינויו לשותף מנהל סוכם בינו לבין ראשי הפירמה, על פי בקשתו, כי הוא יכהן בתפקיד ארבע שנים, עד לפרישתו ממקצוע עריכת הדין, בהגיעו לגיל 55. נוי צפוי לעבור ליזמות ולפעילות עסקית בתחומי האנרגיה המתחדשת והתשתיות.

עו"ד נוי מסר כי "בתום 27 שנים, ולכבוד יום הולדתי ה-55, הגיעה העת לעזוב את המשרד שהיה ותמיד יהיה חלק בלתי נפרד ממני. אני גאה במשרד, מאמין בו מאוד, ומביט אחורה בסיפוק רב על התקופה הארוכה שביליתי בו".

ראש המשרד, עו"ד גיורא ארדינסט, מסר: "אורי, שותף אהוב ומוערך, שהחל את דרכו במשרד כמתמחה וסיים אותה כשותף המנהל, החליט לסיים את פרק עריכת הדין בחייו. אני סמוך ובטוח כי אורי ימשיך להצליח ולעשות את הטוב בכל דרך שבה יבחר".

משרדי עורכי הדין ארדינסט, בן נתן, טולידאנו והמבורגר עברון השלימו לאחרונה בהצלחה את המיזוג ביניהם. המשרד הממוזג מונה כ-160 עורכי דין וכ-220 עובדים.

משרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' עוסק בהליכים המשפטיים המורכבים בישראל ובעסקאות הגדולות במשק. בין תחומי פעילותו - ליטיגציה, מיזוגים ורכישות, הייטק, מימון, אנרגיה ותשתיות, חדלות פירעון, עבודה, תחרות ומימון פרויקטים.

משרד המבורגר עברון שמוזג לארדינסט הוא בעל מומחיות בתחום הנדל"ן ומחזיק מחלקות בוטיק בתחומי ליטיגציה, משפט מסחרי, הייטק, לקוחות פרטיים בעלי הון ובנקאות.