שינויים בצמרת פובליסיס: יגאל עזרא מונה לסמנכ"ל קריאטיב בבאומן-בר-ריבנאי

יחליף את ירון פרל שעבר למקאן • בגליקמן הושלם רה-ארגון בהנהלה עם מינוי שלוש סמנכ"ליות חדשות

יגאל עזרא / צילום: רועי פרי
יגאל עזרא / צילום: רועי פרי

יגאל עזרא מצטרף למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בתפקיד סמנכ"ל קריאטיב, ויחליף את ירון פרל שעבר לשמש כסמנכ"ל קריאטיב מקאן תל אביב לצד סיגל עבודי וזיו המאירי. עזרא ינהל את המחלקה לצד יאיר זיסר וליאור המאירי - שני סמנכ"לי הקריאטיב האחרים בבאומן.

עזרא ששימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל קריאטיב במשרד הפרסום ענבר-מרחב, ולפני כן בגיתם BBDO. במקביל הוא משמש מרצה בכיר וכמנהל בבית הספר לקריאטיב "תרצה גרנות".

יוסי לובטון, מנכ"ל ויו"ר קבוצת פובליסיס, מסר בתגובה כי "עזרא, מעבר להיותו בעל כישרון קריאטיבי וניהולי מוכח, הוא גם מענטש ומתאים ל-DNA הארגוני של באומן, שאנו מחויבים לשמר בעיקר בימים כאלה, שבהם צפים סיפורים מטרידים על היחס לעובדים בענף". 

רה-ארגון בגליקמן 

בתוך כך הושלם במשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב - גם הוא מקבוצת פובליסיס - מהלך הרה-ארגון על-ידי מינוי סמנכ"ליות לקוחות של מי שהיו מנהלות אשכולות הלקוחות במשרד: קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל.

בכך הושלם הרה-הארגון שהחל במנויים שנעשו אחרי מותו של המייסד והמנכ"ל חנן גליקמן ז"ל, כשמונו רונן גולדשמידט כמנכ"ל, יגאל שמיר כמנכ"ל משותף, עדי ברונר כמשנה למנכ"ל וגיל סמסונוב כיו"ר המשרד.

רונן גולדשמידט, מנכ"ל גליקמן שמיר סמסונוב, מסר בתגובה: "המשרד שלנו הצטיין תמיד בכך שעובדי המשרד ממשיכים איתנו הרבה שנים, צוברים המון ניסיון, מכירים את הלקוחות ואת המשרד באופן העמוק והמקצועי ביותר. עכשיו 'שחקני הבית' שלנו עולים לעמדות הנהגה במשרד".