מגדל תשקיע 10 מיליון דולר ב-Venn פלטפורמה לניהול בניינים ומגורים משותפים

גיא פישר, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח: "מדובר בשילוב בין השקעה ישירה בחברות בצמיחה בעולמות הטכנולוגיה והפינטק למענה גם לאסטרטגיית ההשקעות האחראיות של החברה (ESG) בכך שהיא מחברת בין אנשים בקהילה" • לאחרונה הודיעה Venn על סגירת סיבוב ב' של 60 מיליון דולר

חן אבני ואור בוקובזה, מייסדי Venn / צילום: יח"צ
חן אבני ואור בוקובזה, מייסדי Venn / צילום: יח"צ

מגדל ביטוח תשקיע 10 מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי Venn, במסגרת סבב הגיוס הנוכחי של החברה, שבו גייסה החברה 60 מיליון דולר, ובסך הכל 100 מיליון דולר בסבבים האחרונים. Venn פיתחה פלטפורמה טכנולוגית ליצירת חוויה ייחודית בשכונות מגורים ובקהילות.

ב-Venn מציינים כי הוספת שותפים אסטרטגיים בסיבוב הגיוס, אשר יכולים ללוות אותה קדימה בצמיחה המואצת, מסמנת שלב חדש בחיי החברה. הפלטפורמה של Venn נותנת מענה לדיירים, לבעלי נכסים ולעסקים מקומיים על ידי חיבור ביניהם לבין השכונה, המקום בו הם מבלים את מרבית זמנם.

עוד מסבירים ב-Venn כי החלטתה של חברת מגדל להשקיע ב-Venn משקפת אמון של הגופים המוסדיים בצורך שהחברה מספקת לו מענה, תוך הבנה כי צורך זה הולך וגדל בקרב שכנים, בעלי נכסים, חברות נדל"ן וחברות ניהול.

ההשקעה הינה חלק מהאסטרטגיה של מגדל להשקיע באופן ישיר בחברות סטארט-אפ בשלבי צמיחה, חברות אשר מגדל מאמינה במודל העסקי שלהן ובהזדמנות שלהן להפוך לחברות המובילות את הקטגוריה בה הן פועלות; כל זאת לצד השקעות בקרנות ולצידן.

גיא פישר, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח: "השקעתנו ב-Venn מהווה נדבך באסטרטגיית החברה להשקעה ישירה בחברות בצמיחה בעולמות הטכנולוגיה והפינטק. לצד זה, החברה מייצרת אימפקט חיובי ונותנת מענה גם לאסטרטגיית ההשקעות האחראיות של החברה ( ESG) בכך שהיא מחברת בין אנשים בקהילה. לחברה מודל עסקי מבוסס, המאפשר לייצר צמיחה משמעותית בעתיד תוך יצירת תחושת שייכות ייחודית עבור השכנים, לצד ניהול יעיל ועשיר של שירותים מקומיים".

אור בוקובזה, מייסד-שותף ומנכ"ל Venn: "הצמיחה שלנו בעשרת החודשים האחרונים חידדה את הצורך בשותפים אסטרטגיים אשר יכולים ללוות את Venn לצמיחה אקספוננציאלית. ההצטרפות של מגדל הייתה טבעית ברגע שעברנו לשלב הצמיחה".

Venn הוקמה ב-2017 ופועלת בשכונות בברוקלין, תל אביב, קנזס סיטי וברלין. הפלטפורמה משמשת עשרות שותפים של החברה לניהול של אלפי יחידות דיור. עד היום החברה גייסה 100 מיליון דולר והיא מרחיבה את פעילותה בעולם. לחברה יש כיום כ-60 עובדים ובכוונתה לגייס בחודשים הקרובים 75 עובדים, מתוכם יגויסו 50 למרכז המו"פ בתל אביב.