שת"פ לחברת הפינטק הישראלית GMT ולבורסת העברת הכספים המובילה באיחוד האמירויות

מזכר ההבנות מהווה את הצעד הראשון לקראת הסכם בין החברות שיצא לפועל בתוך מספר חודשים ויאפשר העברות כספים בין המדינות לחברות, אנשי עסקים, יזמים, תיירים ועוד • בנוסף, ייעשה שימוש בתשתיות של חברת AL ANSRI EXCHANGE עבור ישראל והעולם, וכן תתאפשר אספקה של מט"ח אקזוטי ומכירה ללקוחות ישראלים

רו"ח ערן סרוק, בעלים ויו"ר GMT / צילום: איל יצהר
רו"ח ערן סרוק, בעלים ויו"ר GMT / צילום: איל יצהר

חברת הפינטק הישראלית GMT, המתמחה בשירותי המרה והעברות כספים לחו"ל, דיווחה על חתימת מזכר הבנות לשיתוף-פעולה עסקי עם בורסת העברת הכספים המובילה באיחוד האמירויות - חברת AL ANSRI EXCHANGE.

מזכר ההבנות מהווה את הצעד הראשון לקראת הסכם בין החברות שיצא לפועל בתוך מספר חודשים ויאפשר העברות כספים בין המדינות לחברות, אנשי עסקים, יזמים, תיירים ועוד. בנוסף, ייעשה שימוש בתשתיות של חברת AL ANSRI EXCHANGE עבור ישראל והעולם, וכן תתאפשר אספקה של מט"ח אקזוטי ומכירה ללקוחות ישראלים.

נועם שלו, מנכ"ל GMT, אומר כי הסכם השלום עם איחוד האמירויות הביא עימו חלון הזדמנויות עסקי עבור חברות רבות במשק הישראלי שפועלות בזירה הגלובלית. חתימת מזכר ההבנות עם חברת AL ANSRI EXCHANGE תאפשר העברות כספים לחברות ואנשי עסקים, שירותי מט"ח מתקדמים ותשתיות חדשניות בענף.

GMT היא חברת פינטק ישראלית בעלת ותק של 20 שנה המתמחה בשירותי המרה והעברת כספים לחו"ל. היא פרוסה בכ-300 נקודות ברחבי הארץ כשירות משלים לשירותי הבנקאות המסורתיים, ונתח חשוב מפעילותה הוא לאנשים ללא חשבון בנק ישראלי, בהם עובדים זרים ותיירים.

AL ANSRI EXCHANGE נחשבת לחברה מובילה במתן שירותים פיננסים באיחוד האמירויות עם למעלה מ-200 סניפים, 3000 אנשי צוות וכ-2.5 מיליון לקוחות פעילים. החברה מבצעת 100,000 עסקאות ביום ובעלת נתח שוק של 36% במדינה.