המיליארדר, ההגרלה והחללית: מי יהיו שני הזוכים בכרטיס טיסה לחלל

ריצ'רד ברנסון עשה היסטוריה כשהפך לאדם הראשון שטס לחלל לפני שבוע בחללית שבבעלותו • כעת הוא מזמין את הציבור הרחב להגרלה בינלאומית: שני מושבים במסע לחלל שתקיים החברה שבבעלותו וירג'ין גלקטיק

ריצ'רד ברנסון לצד הצוות שיצא איתו לטיסה הקצרה לחלל / צילום: Associated Press, Virgin Galactic
ריצ'רד ברנסון לצד הצוות שיצא איתו לטיסה הקצרה לחלל / צילום: Associated Press, Virgin Galactic

אחרי שהפך רשמית לאסטרונאוט, המיליארדר סר ריצ'רד ברנסון בן ה-70 מזמין את הציבור הרחב (מכל מדינה) להגרלה עם פרס שווה בהחלט: שני מושבים במסע לחלל שתקיים החברה שבבעלותו וירג'ין גלקטיק.

לפני כשבוע עשה ברנסון היסטוריה כשהפך להיות האדם הראשון שטס לחלל בחללית שבבעלותו. משך כשעה שייט ברנסון עם צוות שהתלווה אליו בחלל וחזר נפעם. ההמראה והנחיתה התקיימו בנמל החלל בניו מקסיקו. וירג'ין גלקטיק אמורה להתחיל להטיס תיירים לחלל בשנת 2022. 

 

הגימיק של ברנסון, שהקדים את טיסתו המתוכננות לחלל של ג'ף בזוס בעלי אמזון, לא נעצר, וכעת יוצאת החברה בגימיק נוסף: הגרלה של שני מקומות באחת מטיסותיה הראשונות של ספינת החלל, בטיסה שאליה יצא גם ברנסון עצמו.

אל ההגרלה ניתן להירשם באתר omaze.com, שם גם מסבירים עד כמה שווה החוויה מהחלל, לרבות חוויית חוסר המשקל והנופים המרהיבים של כדור הארץ במבט מהחלל.

הזוכים יוטסו למרכז החלל בניו מקסיקו, משם תתבצע ההמראה. אפשר להגדיל את סיכויי הזכייה באמצעות תרומות: כך למשל, תרומה של 5 דולר תיחשב ל-50 כניסות להגרלה, ותרומה של 25 דולר משולה ל-250 כניסות.

הכסף, כך מנומק, ישמש את החברה ל"מטרות יוצאות דופן. כשאתה תורם ,אתה מגדיל את הסיכוי לזכות, ואתה מוביל לשינוי אמיתי, זה win-win".

ניתן גם להיכנס להגרלה מבלי לתרום - כל שיש לעשות הוא להכניס את פרטיכם האישיים. ניתן להירשם עד 1 בספטמבר. פרטי הזוכים יפורסמו בסוף אותו החודש.