קבוצת יובלים השקעות רוכשת קרקע בשכונת הפארק בחדרה תמורת 130 מיליון שקל

הקרקע שקבוצת יובלים השקעות תרכוש משתרעת על פני כ-10.3 דונם, והיא מיועדת לבנייה של פרויקט מגורים, תעסוקה ומסחר • החברה מעריכה את היקף ההכנסות הצפויות מהמיזם בכ-503 מיליון שקל, ועלות ההשקעה הכוללת הצפויה היא כ-445 מיליון שקל

איציק ברוך , יובלים / צילום: כפיר זיו
איציק ברוך , יובלים / צילום: כפיר זיו

קבוצת יובלים השקעות הודיעה היום (א') כי התקשרה בהסכם לרכישת קרקע בחדרה המיועדת לבנייה של פרויקט בשימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר תמורת 130 מיליון שקל. המוכרים הם בעלי קרקע פרטיים.

מדובר בקרקע המשתרעת על פני כ-10.3 דונם בשכונת הפארק בחדרה. על פי התב"ע התקפה, ניתן לבנות בחטיבת הקרקע פרויקט של 252 יח"ד בארבעה בנייני מגורים בגובה של8-21 קומות מעל שתי קומות מסחר, משרדים, מבני ציבור ושתי קומות חניה תת-קרקעית. החברה מעריכה את היקף ההכנסות הצפויות מהפרויקט בכ-503 מיליון שקל, ועלות ההשקעה הכוללת הצפויה בפרויקט היא כ-445 מיליון שקל.

שכונת הפארק בחדרה הוקמה בשטח שבו היו בעבר פרדסים בבעלות צאצאי משפחת רוטמן, ממקימי העיר. באמצע שנות ה-90 התחיל תהליך שינוי ייעוד הקרקע ובשנת 2004 אושרה תוכנית חד/ 1200, שמתפרסת על שטח של 1,800 דונם וכוללת בינוי של 7,500 יח"ד. מבחינה אורבנית התוכנית מחברת את מה שהיה המושבה חדרה, עם השכונות המזרחיות והצפוניות, שהיו יישובים עצמאיים, ולכן נותרו מנותקות. התוכנית, שהוכנה על ידי משרדי האדריכלים פינצ'י-רווה, מן-שנער וגיורא גור, מציעה הקמה של שלוש שכונות גדולות בין שכונות מרכז העיר לבין שכונות בית אליעזר ונוה אליעזר ודניה ממזרח.

א.ב.יובלים השקעות ונכסים בע"מ, חברת האם המחזיקה 100% ממניות קבוצת יובלים השקעות, הוקמה על ידי איציק ברוך בשנת 2000 ומתמחה בייזום ופיתוח של פרויקטים למגורים, התחדשות עירונית, מסחר, משרדים ולוגיסטיקה במרכז הארץ.