ברצלונה הודיעה רשמית: ליונל מסי לא ימשיך בקבוצה

דרמה בקטלוניה: הבלאוגרנה הודיעו כי הכוכב הארגנטינאי לא הגיע לסיכום על חוזה חדש ולא יחזור אל הקבוצה • "שני הצדדים מצטערים מאוד על הצורה שבה זה נגמר והעובדה שהרצונות של השחקן והמועדון לא יכלו להתממש", נמסר

ליונל מסי / צילום: Associated Press, Joan Monfort
ליונל מסי / צילום: Associated Press, Joan Monfort

דרמת ענק בברצלונה. אחרי שמוקדם יותר דווח היום (ה') כי הקבוצה לא מגיעה לסיכום עם ליונל מסי, כעת הודיעו הקטלאנים על עזיבתו של הכוכב באופן מיידי. למעשה, מסי לא מחזיק בכלל בחוזה בבארסה, הוא שחקן חופשי ולכן לא עוזב את הקבוצה, אלא פשוט לא חוזר אליה.

ברצלונה הודיעה: "למרות שהיה הסכם בין ברצלונה לליאו מסי והייתה כוונה לחתום על החוזה החדש היום, זה לא יהיה אפשרי בשל המכשולים הכלכליים והמבניים (התקנות של הליגה הספרדית). בשל המצב הזה, ליונל מסי לא יישאר בברצלונה. שני הצדדים מצטערים שבסופו של דבר הרצונות של השחקן ושל המועדון לא יתממשו. בארסה רוצה להודות לשחקן על התרומה שלו למועדון ומאחלת לו כל טוב בחייו האישיים והמקצועיים". 

ב"מארקה" טענו כי בכמה דרגים של המועדון ניסו למצוא פתרון למצב. היום נערכה ארוחה בין בכירים בברצלונה לבין נציגים של מסי, ולפי הדיווח השיחה באותה ארוחה לא הייתה קלה והצדדים לא הגיעו להסכמות. "בסיום הארוחה נראה כי מסי מעולם לא היה רחוק יותר מהארכת החוזה", נכתב.

עוד נכתב ב"מארקה" כי כעת כל צורת העבודה בברצלונה עשויה להשתנות, כאשר התכניות לשחרור שחקנים לצורך פינוי מקום לשכר החדש של מסי והתכניות להבאת רכש בקיץ נסובו סביב התכנון כי הפרעוש יאריך את חוזהו.