טויוטה משיקה בישראל ג'יפון קומפקטי ומרצדס מביאה את סדרת C קלאס החדשה

יוניון מוטורס השיקה היום בישראל הקרוסאובר הקומפקטי יאריס קרוס של טויוטה, שמחירו מתחיל ב-120 אלף שקל • כלמוביל השיקה את הדור החדש של מרצדס C CLASS, ומחירו מתחיל ב-330 אלף שקל

טויוטה יאריס קרוס / צילום: יח''צ
טויוטה יאריס קרוס / צילום: יח''צ

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, השיקה היום (א') בישראל את הקרוסאובר הקומפקטי "יאריס קרוס". הרכב מבוסס על היאריס החדשה אולם הוא גבוה יותר ומתאפיין בסממני עיצוב של ג'יפונים. תא הנוסעים מזכיר בעיצובו את היאריס עם תוספת משמעותית לנפח הפנים כולל תא מטעם מודולרי בנפח 397 ליטר. האבזור התקני כולל ערך מקיף של מערכות בסיוע לנהיגה, מסך מולטימדיה, תאורת LED ועוד.

הדגם מגיע עם הנעה היברידית מקבילה לזו של היאריס שכוללת מנוע שלושה צילינדרים 1.5 ליטר עם מנוע חשמלי בהספק משולב של 115 כ"ס או עם מנוע בנזין שלושה צילינדרים בהספק 125 כ"ס. המחירים מתחילים בכ-120 אלף שקל לגרסת הבנזין ההתחלתית וב-135 אלף שקל לגרסה ההיברידית ההתחלתית. החברה פתחה היום את ההזמנות המוקדמות באתר אונליין ייעודי לרכב.

דור החדש של מרצדס C CLASS

ואילו כלמוביל השיקה היום רשמית את הדור החדש של מרצדס C CLASS, המכונית הנמכרת ביותר בקבוצתה. ה-C החדשה מתאפיינת בעיצוב יותר ספורטיבי ובתא נוסעים חדש ודיגיטלי שכולל מסך אנכי ענק נוסח מרצדס S קלאס וממשק קולי מתקדם שנעזר בבינה מלאכותית.

מרצדס C CLASS / צילום: יח''צ
 מרצדס C CLASS / צילום: יח''צ

המכונית מוצעת בישראל בשלב הראשון עם מנועי ארבעה צילינדרים טורבו בנזין ומערכת היברידית "קלה" בהספק של 170 או 258 כ"ס ובגרסת פלאג-אין על בסיס מנוע טורבו-בנזין 2 ליטר, שיכולה לנוע עד כ-100 קילומטר על חשמל. המחיר מתחיל בכ-330 אלף שקל לגרסת הבנזין ההתחלתי ומגיע עד כ-400 אלף שקל לדגם הפלאג-אין.