גזית גלוב תשלם 430 מיליון שקל ותקים 243 יח"ד להשכרה ארוכת טווח בתל השומר

גזית גלוב זכתה במכרז על שטח של 8.8 דונם בדרום תל השומר • 50% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים

חיים כצמן, מנכ''ל גזית גלוב / צילום: יח''צ
חיים כצמן, מנכ''ל גזית גלוב / צילום: יח''צ

החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה, דירה להשכיר, ורשות מקרקעי ישראל הודיעו על זכייתה של חברת גזית גלוב במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח במתחם תל השומר דרום שברמת גן. החברה תשלם על הקרקע 430 מליון שקל. 50% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים.

הפרויקט מתפרס על שטח של 8.8 דונם והנו חלק משכונה גדולה, בשטח של 558 דונם, הידועה בשם דרום תל השומר מתחם (תמ"ל 1023), שאושרה על ידי הוותמ"ל בסוף 2017. התוכנית ממוקמת מצפון לדרך מס' 461, מדרום למרכז הרפואי שיבא תל השומר וממערב לדרך מוטה גור. על פי מסמכי התוכנית, בכל שטח המתחם מוצעת בנייה של 3,050 יח"ד למגורים.

המתחם שאותו תקים גזית גלוב, ויכלול 243 יח"ד, מאופיין בבנייה רוויה של מבנים בגובה 15-17 קומות. תמהיל הדירות מגוון וכולל 3,4,5 חדרים.

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן הביע בעמוד הפייסבוק שלו שביעות רצון מזכייתה של גזית גלוב: "כמעט חצי מיליארד שילמה ענקית הנדל"ן גזית גלוב למדינה על קרקע לבניית 243 דירות להשכרה כולל שכירות מוזלת בהגרלה. זו עוד הבעת אמון ברמת גן ובשכונות החדשות שאנחנו מקימים מדרום לשיבא ורמת אפעל. היזמים שילמו מחיר שיא חסר תקדים של כ-1.8 מיליון שקל לכל יחידת קרקע לדירה. הזינוק באיכות החיים בעיר הזניק את מחירי הדירות ברמת גן הרבה מעבר להתייקרות בגוש דן והרחיק את חלום הבעלות על דירה בעיר מיותר ויותר צעירים ובכלל. פרויקטים להשכרה לטווח ארוך ובטח השכרה במחירים מוזלים ומפוקחים הם בשורה אמיתית לחסרי דיור ולכל מי שגדל ברמת גן ולא מוכן לוותר על גידול ילדיו בעיר".

מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד: "אני מברכת את העיר רמת גן על חלקה במהפכת השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. זאת במסגרת פרויקט שני בעיר במודל "דירה להשכיר" המציע אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים להנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתא. פרויקט זה שווק בהצלחה בשיתוף רמ"י ומצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שהוקמו ומוקמים בכל רחבי הארץ במודל "דירה להשכיר".

מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט: "אני שמח על הצלחה במכרז נוסף של דיור להשכרה. מראשית השנה הצלחנו לשווק עם דירה להשכיר קרקעות לכ- 4000 יח"ד והיד עוד נטויה".