הבכירים לשעבר בפסגות ופורטה יקימו יחד בית השקעות בוטיק

גת מגידו, מנהלת ההשקעות של פסגות גמל לשעבר, ורן אטיאס, שהיה סמנכ"ל ההשקעות של פורטה, יקימו בית השקעות בוטיק שייקרא Finessa Capital • הם גייסו משקיעים פרטיים, בהם מייסדי חברת ההשקעות ION, שאל אחת מקרנות הספאק שלה מוזגה טאבולה

גת מגידו / צילום: איל יצהר
גת מגידו / צילום: איל יצהר

גת מגידו, סמנכ"לית ומנהלת ההשקעות הראשית היוצאת של פסגות גמל ופנסיה מקימה בית השקעות בוטיק חדש - Capital Finessa - בשותפות עם רן אטיאס, סמנכ"ל ההשקעות היוצא של בית ההשקעות פורטה. על עזיבתה של מגידו את פסגות, לאחר רכישתה על ידי אלטשולר שחם, פורסם לראשונה בגלובס בתחילת חודש יוני.

השניים חברו יחדיו לטובת הקמת בית ההשקעות, כאשר מגידו תמונה למנכ"לית ואילו אטיאס יכהן בתפקיד סמנכ"ל ההשקעות. בית ההשקעות מניח בימים אלה את התשתית וצפוי לצאת לדרך במהלך הרבעון הרביעי של השנה, כאשר בשלב הראשון יוצעו שירותים של ניהול תיקים וקרנות נאמנות, ובהמשך יתרחב למוצרים פיננסיים נוספים ומגוונים.

מגידו ואטיאס ציינו כי הצליחו לגייס מספר משקיעים פיננסיים פרטיים, ביניהם יונתן הלף וסטיבן לוי מייסדי חברת ההשקעות ION, שמנהלת נכסים בהיקף של 2 מיליארד דולר. האחרונה עלתה לכותרות בחודשים האחרונים כאשר מיזגה את אחת מחברות הספאק שלה עם טאבולה .

מגיעים עם ניסיון משמעותי

למגידו ניסיון של 16 שנים בשוק ההון, בתפקידה האחרון כסמנכ"לית ומנהלת השקעות ראשית של פסגות גמל ופנסיה, ניהלה את מערך ההשקעות שניהל נכסים בהיקף של כ-75 מיליארד שקל.

מגידו צמחה בתחום ניהול התיקים וניהול קופות גמל והשתלמות. בתפקידה הקודם שימשה גם כסמנכ"לית השקעות בפסגות ניירות ערך, חברת ניהול התיקים וניהלה את פעילות ניהול התיקים הפרטיים, תאגידים, קופות גמל ענפיות ואת פעילות קרנות הגידור של הבית בהיקף נכסים כולל של כ- 65 מיליארד שקל.

לאחר השלמת עסקת הרכישה של אלטשולר שחם גמל  את פסגות בית ההשקעות, ביקשה מגידו לפרוש מתוך רצון לצאת לדרך עצמאית חדשה. כעת מוסרת מגידו כי "השינויים הארגונים שחלו בפסגות הגיעו בתקופה מצוינת עבורי, בה הרגשתי שהשגתי הישגים גדולים ומשמעותיים עבור פסגות והגיעה שעתי להביא את הניסיון והידע שלי בעולם ההשקעות לטובת הקמת בית השקעות בוטיק, שערכי המקצוענות והמצוינות שהם נר לרגליי, יהיו חרוטים על דגלו".

אטיאס, סמנכ"ל ההשקעות היוצא של בית ההשקעות פורטה, הוביל את ההשקעות בשנה האחרונה. הוא מביא עמו ניסיון ומומחיות של 15 שנה בניהול השקעות והתמחות בניהול קרנות נאמנות. בתפקידיו הקודמים היה מנהל השקעות של תחום האג"ח בזרוע ההשקעות של כלל ביטוח , ומנהל קרנות נאמנות בהראל פיננסים.