סרט תיעודי על עולם הפטריות בנטפליקס וספר עיון על קנאביס: ההמלצות של מנכ"ל תיקון עולם קנביט

הטיול שהוא אוהב לעשות בזריחה, הזמרת שהוא לא מפספס הופעה שלה והשאיפה לייצר שולחן הנהלה הטרוגני. ועוד כמה טיפים שקשורים בקנאביס ופטריות • 5 המלצות אישיות של אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם קנביט

אבינועם ספיר / צילום: ראובן קפוצ'נסקי
אבינועם ספיר / צילום: ראובן קפוצ'נסקי

אבינועם ספיר (49), נשוי + 3, גר ברמת השרון. שימש בעבר כמנכ"ל טבע ישראל וכיו"ר קרן ההשקעות סנארה ונצ'רס. מכהן כמנכ"ל תיקון עולם קנביט בשנה וחצי האחרונות.

1. סרט 

פטריה פנטסטית, נטפליקס
סרט תיעודי מרחיב תודעה שמעביר את הצופה מסע לעבר עולמם הקסום של הפטריות, ודרכו אנו מתוודעים להיסטוריה שלהן, לתפקידן באבולוציה ולתרומתן למין האנושי ככלי טיפולי. פטריות המרפא הפכו לבשורה משמעותית עם גילוי מחודש של התועלת שלהן בפתרון מגוון בעיות בריאות.

2. ספר עיון

קנאביס ו-CBD לבריאות הגוף והנפש, עליזה שרמן וד"ר ג'ונלה צ'ין
מדריך ידידותי המציג את תועלתו של הקנאביס הרפואי, בדגש על CBD. הספר סוקר מגוון רחב של בעיות רפואיות שהקנאביס יכול לסייע בהן, כמו נדודי שינה, דיכאון, מחלות מעיים ואף אוטיזם, ומסביר כיצד להשתמש בו.

3. הופעה

יובל דיין
זמרת עוצמתית עם קול אדיר ופסקול מרגש ויוצרת מוערכת מאוד. ההופעה שלה היא אתנחתה כיפית.

4. בילוי

טיול זריחה בכנרת
אמנם חודשי הקיץ פחות נוחים לטיולים בטבע, אבל המים בכנרת מזמינים לצאת לקמפינג. כדאי להתעורר במיוחד כדי לצפות בזריחה ולטבול במימיה, שהם חמימים גם בשעות הבוקר המוקדמות. זו חוויה עוצמתית וכיפית לכל המשפחה.

5. טיפ ניהולי

לייצר שולחן הנהלה הטרוגני
לשאוף להקיף את עצמך במגוון דעות והשקפות ובאנשים חזקים ואמיצים שלא חוששים להביע את דעותיהם באופן שיציב לך מראה כל העת. חשוב לתת מקום של כבוד למנהל וליצור מחויבות אישית להצלחה של הארגון.