דוד אנוליק ימונה למנכ"ל חברת BBDO IM

אנוליק הצטרף לחברה לפני כחמש שנים לאחר ניסיון של מספר שנים בזירה הפוליטית והציבורית • קבוצת התקשורת גיתם מחזיקה שתי חברות ייעוץ אסטרטגי הנחשבות למנוע הצמיחה שלה

דוד אנוליק / צילום: יח''צ אוהד רומנו
דוד אנוליק / צילום: יח''צ אוהד רומנו

אחרי למעלה משנה ללא מנכ"ל, הודיעה היום (ג')  קבוצת גיתם BBDO כי דוד אנוליק, ששימש עד עתה כסמנכ"ל, ימונה למנכ"ל חברת BBDO IM - חברת הייעוץ האסטרטגי וניהול המשברים של הקבוצה.

אנוליק הצטרף לחברה לפני כחמש שנים לאחר ניסיון של מספר שנים בזירה הפוליטית והציבורית. נזכיר כי בשנה האחרונה ניהל את החברה עידו הר-טוב מנכ"ל קבוצת גיתם שלקח את מושכות הניהול לידיו לאחר שהמנכ"ל הקודם עומרי הרוש הודיע על החלטתו לפרוש.

גיתם מזוהה אומנם על ידי רבים כקבוצת פרסום, אך למעשה היתרונות המבדלים שלה לעומת קבוצות פרסום אחרות הם דווקא בתחום הייעוץ התקשורתי והתוכן, תחומים המשיקים לפרסום ולעתים מחוללים אותו, אך המתודולוגיות שלהן שונות לחלוטין. לקבוצה יש שתי חברות שפועלות בתחומים אלה: פיץ, שעוסקת בתחום יצירת והפקת תוכן; ו-IM, שעוסקת בייעוץ תקשורתי וניהול משברים. השתיים נחשבות למנוע הצמיחה המשמעותי של הקבוצה.

נזכיר כי מייסדי הקבוצה מושיק תאומים ומודי כידון שחבר אליו בהמשך, לא צמחו בתחום הפרסום, ולכן למרות שמשרד הפרסום שלהם נמנה עם עשרת משרדי הפרסום הגדולים ה-DNA שלו בא ממקום אחר.

כשמשרד הפרסום עבר לניהול מקצועי, זז תאומים הצידה מהניהול היומיומי וטיפח את IM, שהפכה עם השנים לזרוע עם השפעה גדולה גם על רווחיות הקבוצה וגם על היכולת שלה לגייס/לשמר תקציבים. משהו על החשיבות של IM ניתן ללמוד מזה שעידו הר-טוב, מי שמכהן כיום כמנכ"ל קבוצת גיתם, נחשב לבן טיפוחיו של תאומים ועשה את השנים הראשונות שלו ב-IM, אותה חזר לנהל עם פרישתו של הרוש.

לדברי הר-טוב, " קבוצת גיתם גאה ביכולתה להצמיח מנהלות ומנהלים ברמה הגבוהה ביותר, שנשארים בחברה שנים רבות ומובילים את היחידות העסקיות בהצלחה ובכישרון. אנוליק מביא איתו כישרון עצום, ניסיון רחב בניהול מוניטין, ניהול משברים ויכולות יוצאות דופן בזירות ציבוריות, שיווקיות ותקשורתיות. אנוליק הוכיח לאורך השנים את כישרונו וניסיונו העצום, ואין לנו ספק שימשיך להוביל את צוות המשרד ולקוחות החברה להישגים חדשים ולהצלחה עסקית".