תקלה בשירותי אמזון: אלפי משתמשים מדווחים על בעיות בהתחברות

לפי מונה הדיווחים, יש מעל ל-9,000 דיווחים על בעיות מצד משתמשים • ישנם דיווחים על הפסקות בסטרימינג של דיסני פלוס, טינדר ועוד • יונתן חצור, מנכ"ל Parametrix: "שוב אנו רואים שגם ענקיות הטכנולוגיה לא חסינות בפני תקלות, אירוע כזה פוגע בעשרות אלפי חברות ומאות אלפי לקוחות ומוביל להפסדים כספיים עצומים"

הודעת תקלה בשירותי אמזון פריים / צילום: צילום מסך
הודעת תקלה בשירותי אמזון פריים / צילום: צילום מסך

שירותי אמזון, בהם Amazon Web Services, Prime Video, והאתר עצמו - נפלו הערב (ג') עבור אלפי משתמשים, כך על פי דיווחי משתמשים באתר Downdetector.

הבעיות מתבטאות בעיקר בטעינת איטית או נפילות עבור אתרים רבים באינטרנט. ישנם דיווחים על הפסקות בסטרימינג של דיסני פלוס, טינדר ועוד. גם באתר בורסת הקריפטו קוינבייס יש תקלות.

לפי מונה הדיווחים, יש מעל ל-9,000 דיווחים על בעיות מצד משתמשים. בעמוד הסטטוס הרשמי של אמזון יש עדכון על התקלות בשרתים. מומחים בתחום מסבירים כי מדובר בנפילה בשרת הכי גדול של אמזון, שרת ברירת המחדל של החברה.

יונתן חצור, מנכ"ל Parametrix: "אלפי אתרים וחברות אשר תלויים בענן המרכזי של אמזון בצפון ורג'יניה, חווים בשעה האחרונה שיבושים וניתוקים מהשרתים בעקבות קריסת מערכות הענן של אמזון. שוב אנו רואים שגם ענקיות הטכנולוגיה לא חסינות בפני תקלות, אירוע כזה פוגע בעשרות אלפי חברות ומאות אלפי לקוחות ומוביל להפסדים כספיים עצומים. אין ספק שהיכולת לגדר ולבטח את הסיכון היא קריטית שכן כבר הובילו בעבר לפשיטת רגל של חברות והפגיעה עלולה להיות אנושה".

צריך להבהיר- הבעיות מתמקדות בשרת בווירג'יניה, כך שמשתמשים במקומות אחרים עשויים לחוות שירות רגיל בלי שום בעיות.