החיים שאחרי WeWork: אדם נוימן רוכש אלפי דירות בארה"ב

ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי קבוצות הקשורות ליזם רכשו מבנים בארה"ב בשווי כולל של יותר ממיליארד דולר • על פי הדיווח, עד כה נרכשו למעלה 4,000 דירות

אדם נוימן / צילום: Shutterstock
אדם נוימן / צילום: Shutterstock

לאדם נוימן, שהקים את ענקית החללים המשותפים למשרדים WeWork, יש מיזם עסקי חדש - בעלות על דירות.

על פי "וול סטריט ג'ורנל", גופים הקשורים לנוימן רכשו בשקט־בשקט בתקופה האחרונה יותר מ־4,000 דירות בארה"ב בשווי כולל של יותר ממיליארד דולר. הדירות נרכשו, בין השאר, במיאמי, באטלנטה, בנאשוויל ובפורט לודרדייל. כך על פי נתוני בית משפט, רישומי תאגיד, וכן גורמים המעורים בעסקאות. על פי העיתון, רבות מההשקעות הללו בוצעו בשנה האחרונה.

גורמים הבקיאים בעניין סיפרו לעיתון כי נוימן חשף בפני חברים ושותפים את השאיפות שלו להקמת חברה ש"תזעזע" את תעשיית הדיור להשכרה, אך לא ברור כיצד בדיוק הוא מתכנן להשיג את המטרה הזו. נוימן סיפר כי הוא רוצה לבסס מותג דירות מוכר ידוע ומורחב, כולל כל התשתיות מסביבו, כך לדברי שותף בחלק מהשיחות הללו.

עד כה רק הרכישות היו בעיקר של דירות בבניינים מסורתיים. כך לדוגמה, הנכס שלו בנאשוויל, ה-Stacks on Main , שבו 268 יחידות, כולל בריכת מים מלוחים, פארק כלבים ואיסוף אשפה, לפי אתר האינטרנט של הבניין.

על פי הגורמים, נוימן מקווה לפנות לאותו פלח של אנשי מקצוע צעירים, שהוא בעבר הצליח למשוך למאות חללי המשרדים המשותפים כשהיה מנכ"ל WeWork . המשרדים המשותפים שלו נודעו בתוספות שלהן, כמו בירה מבישול עצמי ומי פירות.

"מאז אביב 2020, אנו נרגשים מדירות רב-משפחתיות הממוקמות בערים תוססות, שדור חדש של צעירים בוחר לגור בהן, יותר ויותר, כדי להגדיר מחדש את עתיד החיים. אנו נרגשים לקחת בזה חלק", אמר די.ג'יי מאוך, השותף במשרד המשפחתי של נוימן.