"הוודסטוק של בעלי ההון": הפגישה השנתית של ברקשייר הת'אוויי חוזרת אחרי הפסקה של שנתיים

קבוצת ברקשייר האת'ווי של וורן באפט הודיעה השבוע כי הפגישה השנתית של בעלי המניות של החברה תתקיים בסוף חודש אפריל, אחרי שנתיים שבהן התכנסה רק באופן וירטואלי תחת מגבלות הקורונה

הפגישה השנתית של ברקשייר הת'אוויי בימים שלפני הקורונה / צילום: Associated Press, Nati Harnik
הפגישה השנתית של ברקשייר הת'אוויי בימים שלפני הקורונה / צילום: Associated Press, Nati Harnik

ההתכנסות השנתית של ברקשייר הת'אוויי - המכונה "פסטיבל הוודסטוק של בעלי ההון" - מושכת אליה מדי שנה אלפי משתתפים. השנה, אחרי שנתיים של מגפה שאילצו אותה לעבור למתכונת וירטואלית, תתקיים הפגישה במתכונת המסורתית ב-30 באפריל בנברסקה.

אחרי שבשנתיים האחרונות התקיימו הפגישות מול אולמות ריקים ובהרכב חסר, הפגישה השנתית הקרובה שוב תאפשר את ההזדמנות הנדירה למשקיעים לשמוע מהמשקיע האגדי ובעל השליטה העיקרי בקבוצה, וורן באפט, שמשתתף במרתון שאלות ותשובות הנמשך מספר שעות, לצד בכירים נוספים. מי שלא יתמזל מזלו להגיע לפגישה, יוכל לצפות בשידור שלה און-ליין.

ברבעון האחרון, ברקשייר הת'אוויי הציגה שוב עלייה דו-ספרתית ברווח התפעולי שלה, הודות להתאוששות הנמשכת של עסקי הרכבות, השירותים והאנרגיה אחרי המגפה. גם עודפי המזומנים של הקבוצה הגיעו לשיא, כאשר באפט עצמו ממשיך במעורבות מינימלית. הרווחים של ברקשייר ברבעון הרביעי והדוח השנתי לשנת 2021 יפורסמו ב-26 בפברואר, כך דיווחה הקבוצה.