היקף ההשקעה אינו ערובה להצלחת הקמפיין, אלא הנוכחות הקבועה בהפסקת הפרסומות

נועה קירל תופסת שני מקומות מבין עשרת המובילים השבוע עם סופר-פארם ו-yes • בנק דיסקונט שומר על מקומו בצמרת הטבלה עם מסרים מהודקים • והקמפיין המושקע מכולם של שופרסל לקראת הפסח, בהיקף של 1.6 מיליון שקל, הגיע למקום החמישי

רותם סלע ורון קאופמן בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך
רותם סלע ורון קאופמן בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

לצד פרסומות שקשורות לחג הפסח, ממשיכים הבנקים לככב בהפסקות הפרסומות גם בשבוע הראשון של אפריל. התקציבים המוערכים לפרסומות ששודרו השבוע בטלוויזיה, שמספרן עמד על 621, עומדים על 32 מיליון שקל. פחות מבשבוע שעבר, אז עמד היקף ההשקעה על כ־36 מיליון שקל. כך לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

בדומה למדד הזכורות והאהובות של השבוע האחרון במרץ ממשיך בנק דיסקונט, עם הפרזנטורית רותם סלע, לעמוד בראש הטבלה. השפה הפרסומית של הקמפיין ממשיכה בהעברת מסרים מהודקים, תוך נוכחות קבועה בהפסקות הפרסומות. שיעורי הזכירות לפרסומת (11.6%) גבוהים מהממוצע החצי־שנתי של הפרסומות הזכורות העומד על 10.6%. ברמת האהדה דורגה הפרסומת עם 16.8%, שיעור הנמוך מהממוצע החצי־שנתי של הפרסומות האהודות שעומד על 20.2% בממוצע.

 
  

מי שעוד מככבת השבוע היא נועה קירל שנוכחותה בהפסקת הפרסומות מפוצלת לשני תחומים: קמפיין של סופר-פארם אופטיק המקדם את קולקציית משקפי השמש שעיצבה הזמרת, ו־yes. במקרה של סופר-פארם, שיעור האהדה עומד על 9.7% והזכירות על 4.1%. בד-בבד, קמפיין yes ירד מהמקום השלישי לרביעי.

צילום: יוטיוב
 צילום: יוטיוב

מי שהחליף את yes במקום השלישי הוא בנק הפועלים עם עמוס תמם והמסר "מקצוענים שפועלים בשבילך". התחום הפיננסי בולט גם עם קמפיין בנק מזרחי טפחות שבו משתתף דביר בנדק. הפרסומת של מזרחי שממוקמת במקום השביעי ממשיכה לשים דגש על המסר של היועצים האנושיים: "כאילו שהמומחים יושבים אתכם". גם הלוואה יש בצמרת: אחרי מזרחי, הצופים זוכרים את הפרסומת של חברת MAX שבה הצטרפה מגישת הטלוויזיה לוסי איוב לשחר חסון, במטרה להציע הלוואה "בתנאים טובים יותר מהבנק".

רשת האופנה היחידה שנכנסה לדירוג היא קסטרו. שיעור האהדה לפרסומת, שעמד על 6%, עולה ככל שיורדים עם הגיל. את העשירייה סוגרת פרטנר עם סטטיק והמסר: "תתקדמו לפרייבט פייבר". מדד האהדה לפרסומת הוא מהגבוהים בדירוג ועומד על 12.5%.

קמפיין רשת שופרסל, שעלה לקראת הפסח עם המסר "חומרי גלם איכותיים וטריים כמו שאתם אוהבים", הגיע למקום החמישי. זהו הקמפיין המושקע ביותר השבוע (עם שני קמפיינים, לשופרסל ולשופרסל אונליין), בהיקף של 1.6 מיליון שקל. האהדה לקמפיין שופרסל עולה ככל שעולים בגיל.