תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

בלי ספר פרויקט מהודר ומודל פיזי להמחשה: האם טכנולוגיות המכירה הווירטואליות יוזילו את תקציבי ההפקה בענף הנדל״ן?

הכלים הדיגיטליים הולכים ותופסים מקום של כבוד במערכי הפרסום והשיווק של מרבית ענפי הכלכלה בארץ ובעולם, כולל נדל"ן • האם בקרוב הפלטפורמות הווירטואליות ייתרו את הצורך בשיטות ואמצעי השיווק המסורתיים של הענף? בחברת bmby מפתחת, מערכת "DREAMS" לרכישת דירות מרחוק, מאמינים שכן

מארק זאבי, מייסד ויו״ר חברת במבי / צילום: מיכה בריקמן
מארק זאבי, מייסד ויו״ר חברת במבי / צילום: מיכה בריקמן

הכתבה מטעם bmby 

יותר ויותר תקציבים מופנים כיום לפלטפורמות ולמדיה הדיגיטלית ודומה שהמגמה הזאת אינה פוסחת על חברות הנדל"ן.

חידוש עדכני המגיע מבית התוכנה הוותיק במבי (bmby) מציג את מערכת "DREAMS" למכירת דירות - מרחוק ומקרוב באמצעים וירטואליים. המערכת מהווה כלי עבודה והצגה עבור אנשי המכירות ומתממשקת למערכת הכללית של ניהול תהליכי הפרסום והמכירה של במבי.

בחברה מסבירים כי המערכת מציגה פתרון מיטבי למכירה מרחוק. באמצעות "DREAMS" אדם הנמצא גאוגרפית במרחק רב מאתר מכירות הפרויקט ואפילו בחו״ל - יכול להתרשם מרובע המגורים, מהסביבה, הנגישות, נקודות הציון, מהבניין ואף לערוך סיור מלא בדירות, להיחשף לתכנון ולתוכניות הדירה, ולמפרטים הטכניים. כך בעצם הוא חווה חוויה מלאה הדומה לסיור פיזי בפרויקט. המערכת מאפשרת אפילו לראות את הנוף האמיתי הנשקף מכל דירה ודירה.

לאחרונה גם חשפה במבי את צג המכירות החדש של "DREAMS" - עמדה עם מסך ענק, שעל גביו יציג איש המכירות את הסיור המלא בסביבה ובפרויקט.

ב"במבי" סבורים כי הכלים החדשניים הללו עשויים לבטל בסופו של יום שורה של חומרי שיווק ושיטות שיווק מסורתיות יותר שנהוגות בעולם הנדל״ן. עם מערכת כמו "DREAMS", מסבירים שם, יכול היזם למעשה לוותר על העלאת אתר אינטרנט לפרויקט מאחר ו-"DREAMS" מתפקדת כאתר לכל דבר. כמו כן, באפשרותו גם לוותר על הפקה והדפסה של ספר הפרויקט והסרטון, על הפקת תוכניות מכירה ועל מודל אדריכלי פיזי במשרד המבקרים ואפילו על הדירה לדוגמה.

עוד הם מציינים כי "מדובר על חיסכון לא מבוטל של החל ממאות אלפי שקלים ועד למעלה ממיליון שקל במרבית הפרויקטים שהיקפם מ-40 דירות ומעלה". ויותר מכך, המערכת החדשנית תורמת הרבה מעבר לחיסכון הפקתי: היכולת למכור מרחוק, מגדילה את סיכויי המפגש עם לקוחות ומשקיעים שאינם טורחים להגיע פיזית לאתר וכן עם מי שהתרגלו בשנות הקורונה לרכוש אונליין ולתקשר באמצעות פלטפורמות וידאו בדומה לזום.

בנוסף, המערכת החדשה גם יכולה לשים סוף לתופעה של לקוחות הקובעים פגישה במשרד המכירות, אך לבסוף לא מגיעים. האופציה להציע להם לקיים מפגש מרחוק באמצעות "DREAMS" מגדילה את סיכויי המפגש עם הלקוח והמכירה.

מארק זאבי, יו״ר ובעלי קבוצת במבי משוכנע שזו רק ההתחלה: ״אנחנו הולכים לקראת עידן המטאוורס, וגם ענף הנדל״ן יתרגל אט אט לשיטת המכירה מרחוק. אנחנו כאן כדי להציע את הפלטפורמות המתאימות לשם כך״. הוא מסכם.