בזק | בלעדי

מנכ"ל גולן טלקום מועמד לתפקיד מנכ"ל החברות-הבנות בבזק

אילן סיגל, שהתמודד לאחרונה על תפקיד מנכ"ל סלקום ולא זכה, מתמודד על תפקיד מנכ"ל פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes  • מתחרה על התפקיד ראש בראש מול דגנית קרמר, המשנה למנכ"ל

אילן סיגל / צילום: רמי זרנגר
אילן סיגל / צילום: רמי זרנגר

אילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום מקבוצת סלקום, מועמד לתפקיד מנכ"ל אלפא - החברות-הבנות של בזק: פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes.

סיגל שימש כסמנכ"ל השיווק של אלפא לפני שעבר לנהל את גולן טלקום. ההודעה על מינויו לתפקיד מנכ"ל גולן טלקום הייתה באוקטובר 2020, ובפועל הוא נכנס בפברואר 2021 לתפקידו זה.

לאחרונה התמודד סיגל על תפקיד מנכ"ל סלקום, ולאחר שלא נבחר, החליט לנסות את מזלו באלפא, שאותה הוא גם מכיר היטב והיה ממייסדיה ביחד עם רן גוראון, שעוזב את תפקיד מנכ"ל אלפא ועובר לנהל את בזק.

סיגל צעד דרך ארוכה עם גוראון, והוא היה מנהל אגף בבזק בתקופה שגוראון היה סמנכ"ל השיווק שלה. בעת שגוראון עבר לנהל את פלאפון ב-2015, הוא לקח איתו את סיגל, שהפך להיות סמנכ"ל השיווק של החברה ובהמשך, עם הקמת אלפא, הפך להיות סמנכ"ל השיווק שלה.

סיגל לא היה רק מנכ"ל גולן טלקום בעת שהובא לקבוצת סלקום על-ידי אבי גבאי, אלא הוא גם היה סמנכ"ל הפיתוח העסקי של הקבוצה כולה וחבר הנהלה. בנוסף, הוא גם שימש כאחראי על האסטרטגיה השיווקית של קבוצת סלקום כולה. לפיכך,  אם סיגל יקבל את תפקיד מנכ"ל אלפא, ככל הנראה הוא יידרש לתקופת צינון.

באלפא יתמודד סיגל על התפקיד מול דגנית קרמר, המשנה למנכ"ל אלפא, וככל הנראה מול עוד מועמדים שהגישו מועמדות לתפקיד.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של סיגל.