כולנו זוכרים היטב את אותם חודשים ארוכים שבהם הקניונים, המרכזים המסחריים וכמעט כל מקום ציבורי היו סגורים ונעולים, ללא יוצא וללא בא, בשל מגפת הקורונה שהתפרצה במפתיע בתחילת 2020. לאחר השבר הראשוני החלו להתאושש אנשי המרכזים המסחריים והמציאו את עצמם מחדש, בעזרת נוכחות דיגיטלית מוגברת, ביצוע משלוחים ועוד. כאשר הקורונה "הורידה הילוך", היינו בטוחים שחלקים גדולים מהציבור יישארו בדיגיטל ויזנחו את הקניות הפיזיות. ייתכן שההנחה הזו הייתה נמהרת מדי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.