שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
 

גיא אבן, מליסרון: "הקניון ההיברידי הוא הדור הבא של הקניונים"

אבן, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל וחדשנות במליסרון, הציג בוועידת MAD של גלובס את המהלך החדש שמתכננת החברה, ואמר: "הפסקנו לדבר על פיזי מול דיגיטל, והתחלנו לנהל את שניהם יחד"

גיא אבן, סמנכ''ל שיווק, דיגיטל וחדשנות במליסרון, בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
גיא אבן, סמנכ''ל שיווק, דיגיטל וחדשנות במליסרון, בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר
כולנו זוכרים היטב את אותם חודשים ארוכים שבהם הקניונים, המרכזים המסחריים וכמעט כל מקום ציבורי היו סגורים ונעולים, ללא יוצא וללא בא, בשל מגפת הקורונה שהתפרצה במפתיע בתחילת 2020. לאחר השבר הראשוני החלו להתאושש אנשי המרכזים המסחריים והמציאו את עצמם מחדש, בעזרת נוכחות דיגיטלית מוגברת, ביצוע משלוחים ועוד. כאשר הקורונה "הורידה הילוך", היינו בטוחים שחלקים גדולים מהציבור יישארו בדיגיטל ויזנחו את הקניות הפיזיות. ייתכן שההנחה הזו הייתה נמהרת מדי.