רמי לוי נכנס לתחום הסטוק: פותח רשת חנויות חדשה

בשלב הראשון ברשת רמי לוי סטוק יהיו ארבעה סניפים שייכללו כ-50 מחלקות של מוצרים • קבוצת רמי לוי מצטרפת לענקיות קמעונאות נוספות כמו שופרסל ופוקס, שגם נכנסו לתחום בשנים האחרונות

רמי לוי / צילום: יונתן בלום
רמי לוי / צילום: יונתן בלום

קבוצת רמי לוי  נכנסת לתחום חנויות הסטוק ופותחת רשת חדשה בשם "רמי לוי סטוק". בשלב הראשון ייפתחו ארבע חנויות בבאר שבע, בירושלים, בראשון לציון ובפרדס חנה, כאשר כל אחת מהן תתפרס על פני שטח של כ-2,000 מ"ר. לדברי החברה, בשלוש השנים הקרובות צפויות להיפתח עשרות חנויות ברחבי הארץ.

רמי לוי סטוק תכלול כ-50 מחלקות: מוצרים לעיצוב הבית, מוצרים למטבח, מוצרים עונתיים, משחקים, צעצועים, מוצרים לילדים ומוצרי חזרה לבית הספר, אביזרים לאמבטיה וביגוד. לפי לוי, המחירים יהיו הזולים ביותר בישראל. 

 
  

תחום חנויות הסטוק מושך את תשומת-לב הקמעונאיות הגדולות בשנים האחרונות. רשת המזון יוחננוף רכשה בשנה שעברה את השליטה ברשת חנויות זול סטוק. קבוצת פוקס הכריזה על הכנסת המותג היווני ג'מבו לשוק הישראלי, וגם ענקית קמעונאות המזון שופרסל הודיעה על כניסתה לשוק החנויות המוזלות כשחתמה על הסכם לרכישת קבוצת דן דיל, המפעילה עשרה סניפי סטוק בישראל ואתר אונליין למכירה של מוצרי נון-פוד. בנוסף, רכשה את פעילותה של דן אס, חברת היבוא הסיטונאית של הקבוצה.