קרפור | בלעדי

נערכת לכניסה לארץ: קרפור ישראל יוצאת במכרז לניהול המדיה בסניפים

לגלובס נודע כי קרפור החליטה להחליף את TMI, שסיפקה שירותי שיווק קמעונאי לסניפי יינות ביתן ומגה • החברה יוצאת במכרז כדי לבחור את החברה שתהיה אחראית על עיצוב המדיה והפרסום של המוצרים והמותגים בסניפים

אורי קילשטיין, מנכ''ל קרפור ישראל / צילום: סיון פרג'
אורי קילשטיין, מנכ''ל קרפור ישראל / צילום: סיון פרג'

ענקית הקמעונאות הצרפתית קרפור מתקדמת בתהליכי הכניסה לישראל, ויוצאת בהליך התמחרות בתחום השיווק הקמעונאי. לגלובס נודע כי קרפור ישראל, בראשותו של המנכ"ל אורי קילשטיין, הודיעה לחברת TMI שפעלה בסניפי יינות ביתן ומגה כי ההסכם הנוכחי עמה יגיע לסיומו, והיא יוצאת במכרז במטרה לבחור חברה שתנהל את המהלך ל"נראות הספקים בסניפי הרשת תוך התאמה לשינוי פניה בעתיד".

תחום השיווק הקמעונאי מתמקד בעיצוב החנויות. הסניפים של יינות ביתן ומגה נחשבים למוזנחים ולא מושכים, ובקרפור מבינים שכדי למשוך קונים לא תמיד רק המחיר משחק תפקיד, גם לחוויית הקנייה ולהצגת המוצרים יש דגש חזק. ולכן, כחלק מהשינויים שמבצעת הרשת בסניפים של יינות ביתן ומגה על מנת להפוך אותם לקרפור, היא משנה גם את אפשרויות הפרסום והנראות של ספקים השונים ומוצריהם. 

TMI, שעד כה פעלה בסניפי יינות ביתן ומגה, היא חברת שיווק קמעונאי שלפי האתר מספקת שטחי מדיה לפרסום בלמעלה מ-500 נקודות מכירה, ביניהם יינות ביתן, מגה בעיר, פרשמרקט ו-BE.

בשבוע שעבר עלה ליוטיוב סרטון, שבינתיים נמחק, שהוצג במסגרת כנס מנהלים פנימי של הרשת ונועד להציג תפיסה ראשונית לגבי כניסת קרפור לארץ. בסרטון צולמו מספר בכירים מקרפור הצרפתית שציינו את החשיבות שהם רואים בשוק הישראלי, ובכירים בקרפור ישראל ואלקטרה צריכה, ביניהם אורי קילשטיין, ואף נחום ביתן, מנכ"ל יינות ביתן לשעבר.

בסרטון נאמר, בין היתר, כי תשעה סניפים עוברים בימים אלו הליכי שיפוץ, ועד סוף השנה צפויים 15 סניפים בסך הכל לעבור שיפוצים והתאמות לקראת כניסת רשת הקמעונאות לארץ.

מקרפור לא נמסרה תגובה.