עולם הביטוח משתנה כל הזמן: ללקוחות יש דרישות וציפיות שונות מבעבר ובעבור החברות - שולי הרווח הולכים ומצטמצמים. התוצאה היא שחברות הביטוח נדרשות להתייעל ולהתאים את עצמן לרוח הזמן. איך עושים זאת? על הקו: עודד ברק, מייסד ומנכ"ל Five Sigma.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.