הצוללת | פודקאסט

כך הצליח זוג מפרדס חנה לצבור שלושה בתים ומשרד עד גיל 40


בגיל 27 קיבל גיא זהבי 100 אלף דולר מההורים וקנה בעזרתם את הדירה הראשונה שלו • כיוון שגם לאשתו הייתה דירה משלה, הצליחו השניים לקנות עוד דירה וגם סטודיו לקעקועים • כעת הם שוקלים למכור את אחת הדירות כדי לממן את רכישת הסטודיו • האזינו

כסף בקיר - סיפורים על אנשים שהחליטו לשים את הכסף שלהם על נדל''ן
כסף בקיר - סיפורים על אנשים שהחליטו לשים את הכסף שלהם על נדל''ן

כשגיא זהבי היה בן 27, הוא קיבל מאביו הצעה לא שגרתית לרכוש דירה על שמו. "הוא אמר לי, 'בינתיים אנחנו לא רואים שאתה הולך להתחתן, אבל נעזור לך לקנות דירה'", משחזר זהבי. "הם עזרו לאחים שלי בסכום של 100 אלף דולר, אז זה עוד היה בדולרים, וזה גם מה שאני קיבלתי - בערך 400 אלף שקל. היה ברור מגיל צעיר שזה חשוב להם שתהיה לנו (הילדים - ג.ל) דירה משלנו. זה משהו שההורים שלי מאוד תמכו וכיוונו אליו".

אחרי שניתן אור ירוק, הם ניגשו לתחנה הראשונה: פגישת ייעוץ בבנק שלדבריו הכניסה אותו לעולם תוכן חדש ובלתי מוכר של הלוואות ומסלולי משכנתה. כמעט במקביל הוא החל לנדוד בין כמה ערים ושכונות במרכז הארץ, בכדי להתמקד בלוקיישן לדירה העתידית. לבסוף החליט להתמקד בשכונת יד אליהו בתל אביב. היום השכונה נחשבת מבוקשת, אך לקראת סוף העשור הראשון של המאה־21 היא נחשבה לא פופולרית, בעיקר בשל העובדה שהייתה ממזרח לאיילון, מה שעבור צעירים רבים נחשב ל"לא באמת תל אביב".