בעלות החברה שמציעה תוכנית דיגיטלית לחיים בריאים: "למדנו בדרך הקשה כמה מאתגר להיות עצמאי בישראל"

לירון פז ורוני עמיצור לוי, תושבות קדימה • לירון נשואה פלוס 3 ורוני נשואה פלוס 3 •  דיאטניות קליניות, מייסדות ומנכ"ליות חברת דיאט אנג’ל •  "כשאת מנהלת עסק הכל מתנקז אלייך. החל מטיפול מול הרשויות בנושא המס, דרך הגשת דוחות ועד דאגה לכיסויים ביטוחיים עבור העובדים" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

לירון פז ורוני עמיצור לוי, דיאטניות קליניות, מייסדות ומנכ''ליות חברת דיאט אנג’ל / צילום: לילך ברעם
לירון פז ורוני עמיצור לוי, דיאטניות קליניות, מייסדות ומנכ''ליות חברת דיאט אנג’ל / צילום: לילך ברעם

"היו לנו הרבה קשיים בתחילת הדרך, לפני שהפכנו לחברה עם תזרים יותר יציב", אומרת לירון פז, מנכ"לית שותפה של חברת דיאט אנג’ל. "התנאים עבור עצמאים בישראל מאוד מאתגרים מבחינת כיסויים פנסיונים וביטוחים. כשאת מנהלת עסק הכל מתנקז אלייך. החל מטיפול מול הרשויות בנושא המס, דרך הגשת דוחות ועד דאגה לכיסויים ביטוחיים עבור העובדים. כל אלו הם דברים שפחות הכרנו בתחילת הדרך ולמדנו בדרך הקשה. לשמחתנו, לא נדרשנו עד היום להשתמש במקורות מימון כאלו או אחרים".

בצל המשבר בהייטק: החברות הגדולות מחזירות את העובדים למשרד 

השותפה של לירון בהנהלת החברה היא רוני עמיצור לוי. השתיים חברות כבר יותר מ־20 שנה וההיכרות ביניהן החלה בזמן הלימודים בתואר למדעי התזונה בפקולטה לחקלאות ברחובות. לאחר הלימודים כל אחת יצאה למסלול שונה כדיאטנית קלינית, עד שהן החליטו לחבור יחד כדי להפנות את המאמצים לטיפול דיגיטלי, מתוך אמונה שזה הכיוון אליו העולם הולך.

החברה מציעה תוכנית דיגיטלית מקיפה לאורח חיים בריא, הבנויה ממעטפת של דיאטנית קלינית, אישית, בליווי יומיומי צמוד. "זאת, לצד אפליקציה ייעודית לניהול הרגלי האכילה ואורחות חיים, תוך השתלבות בקהילה המקדמת בריאות והעצמה אישית", מסבירה לירון. "החזון הוא לגרום לכל אישה וגבר להרגיש טוב עם עצמו בעזרת כלים פרקטים ונכונים".

רוני מסבירה שכחברה העוסקת בתחום הפרה־רפואי הן מחוייבות לתת שירות מקצועי ביותר ללקוחות. "לכן, כל העובדות בחברה העוסקות בטיפול הן דיאטניות קליניות עם תואר בתזונה והסמכה ע"י משרד הבריאות ומכסות מגוון התמחויות.

"המאפיין הבולט והייחודי שלנו הוא השירות הדיגיטלי. באמצעות פלטפורמה נוחה כמו אפליקציה הלקוח יכול להתמסר לתהליך ואף לצלוח אותו. באפליקציה מנהל הלקוח את יומן האכילה ואת כל התקשורת מול הדיאטנית האישית. בנוסף, הדיאטנית יכולה לעקוב אחרי ההתנהלות של המטופל על בסיס יומיומי, ולספק לו פידבק וחיזוקים להמשך התהליך. השימוש באפליקציה, בשילוב הליווי היומיומי של הדיאטנית, עוזרים לנו להגיע ל־95% הצלחה של התהליך בקרב המטופלים".

רוני אף מסבירה על השיווק של החברה. "רוב השיווק שלנו מגיע מפה לאוזן ומפעילות אורגנית ברשתות החברתיות. עד היום עברו תחת ידינו יותר מ־20,000 מטופלים שהפכו לקהילה פעילה המקדמת בריאות בכל הארץ. לשמחתנו, הלקוחות שלנו מחוברים ריגשית לחברה".

לסיכום, לירון משתפת בשאיפה שלהן להמשך. "ב־2023 אנחנו רוצות להוביל מספר מהלכים שיווקיים שירחיבו את מעגל החשיפה שלנו, כך שנוכל לעזור למאות אלפי ישראלים בתהליך של אימוץ אורח חיים בריא. מהלך שכזה יכלול מן הסתם השקעה כספית, אך אנחנו הולכות לעשות את זה בצורה מבוקרת כך שנוכל להבטיח את החזון שלנו - להגיע לכל בית בישראל".

עצמאים, בעלי עסקים קטנים ושכירים בעלי שליטה - אנחנו רוצים לשמוע אתכם. להשתתפות במדור אפשר לפנות למייל atzmaim@globes.co.il