כמה תקבל שלומית מלכה מרשת KAZA?

אחרי שרותם סלע הרוויחה כ-1.5 מיליון שקל לשנתיים כפרזנטורית של רשת הרהיטים KAZA, הדוגמנית שלומית מלכה, שנכנסת לנעליה, תרוויח כמיליון שקל לשנתיים עם אופציה להארכת החוזה • וגם: רשת מלונות מטיילים יוצאת לראשונה מאזור צפון הארץ • אירועים ומינויים

שלומית מלכה / צילום: דודי חסון
שלומית מלכה / צילום: דודי חסון

הדוגמנית שלומית מלכה תחליף את רותם סלע כפרזנטורית של רשת הרהיטים KAZA, ועל-פי הערכות יעמוד שכרה על כמיליון שקל לשנתיים, עם אופציה להארכת החוזה. על-פי פרסומים קודמים, שכרה של סלע היה גבוה יותר ועמד על כ-1.5 מיליון שקל לשנתיים.

נזכיר כי סלע שימשה כפרזנטורית המותג בשלוש השנים האחרונות. בסוף 2021 חתמה על חוזה עם דיסקונט שלפיו היא מעניקה לבנק בלעדיות פרסומית, תמורת שכר של כ-2.5 מיליון שקל לשנה. בחברת טורנדו, שעמה הייתה חתומה סלע על חוזה, איימו אז בתביעה, אך לבסוף הצדדים הגיעו להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט. לעומת זאת, סלע המשיכה כפרזנטורית של קאזה עד תום החוזה, ביולי 2022.

סך ההשקעה של קאזה בקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום זרמון בערוצי הטלוויזיה והדיגיטל, בשלטי חוצות וברדיו, צפוי לעמוד על כ-30 מיליון שקל לשנתיים. "לאחר שלוש שנים עם רותם, חיפשנו דמות שתזוהה עם הרשת באופן מובהק, ובלי להתבלבל בין המותגים השונים", אומרת אליקה מרחבי, מנכ"לית זרמון.

"רותם החליטה לעבוד עם דיסקונט, ואנחנו מכבדים את זה. אנחנו חיפשנו מישהי שתהיה מזוהה איתנו, ושלומית היא ייחודית, בינלאומית ועדיין מרגישה כמו הבת של השכן. הדמות הציבורית שלה מתכתבת עם המותג".

קבוצת KAZA היא מפיצת ריהוט בינלאומית שמוכרת את מוצריה באיטליה, בצרפת, בדנמרק, בבלגיה, בבריטניה ועוד. יש לה שבעה סניפים בארץ, והיא מחזיקה מרכז לוגיסטי בכפר קאסם ומפעלים המשתרעים על יותר מ-20 אלף מ"ר.

מלונות מטיילים מגיעה לדרום

רשת מלונות מטיילים יוצאת לראשונה מאזור צפון הארץ ופותחת מלון חדש בקיבוץ לוטן שבערבה. מדובר במתחם השמיני שמנהלת הרשת, וסך ההשקעה בו יעמוד על 55 מיליון שקל.

בשלב ראשון יופעלו במלון 26 חדרי אירוח, המבוססים על חדרים שכבר קיימים בקיבוץ אשר יעברו שיפוץ. בשנת 2024 יתווספו עוד 25 חדרים, ובשנה שלאחר מכן יורחב המלון, וייבנו בו עוד כ-60 חדרים. 

בקיבוץ לוטן, הנמצא במרחק 35 דקות מאילת, פועלים בית ספר וסדנאות לבנייה אקולוגית מבוץ, אשר ישולבו בשיפוץ המלון ויקימו בו פינות מדבריות.

לדברי בת חן ישועה, מנכ"לית הרשת, "המיקום הייחודי של המלון יוצר חיבור בין תיירות המדבר הפראי ליכולת לבלות בעיר תיירות תוססת".

המהלך בא אחרי שלאחרונה הודיעה הרשת על פרויקט נוסף עם קיבוץ תל קציר, שבמסגרתו יוקם כפר מטיילים באזור הכנרת שייקרא "אגמא" ויחל לפעול בשנת 2025.

סימילרווב מטיסה עובדים לארץ

בזמן שבחברות הייטק אחרות מדברים על הוצאת כספים מישראל (ולפני כן על פיטורים), בחברת סימילרווב, שפיתחה פלטפורמת מדידה של פעילות עולם הדיגיטל על גבי דאטה, מציגים כיוון שונה.

החברה ערכה בשבוע שעבר אירוע לכל אלף עובדיה, ולצורך כך הטיסה לארץ 400 עובדים מארה"ב, מצרפת, מאנגליה, מיפן, מסינגפור, מאוסטרליה ומברזיל, אשר לנו במלון דן תל אביב. לפי אתר המלון, מחיר לינה וארוחת בוקר בפברואר עומד על כ-1,700 שקל לשני אנשים בחדר. 

אירוע פתיחת שנה של סימילרווב ב-Kick off / צילום: שי שבירו
 אירוע פתיחת שנה של סימילרווב ב-Kick off / צילום: שי שבירו

במשך כשבוע עברו העובדים סדנאות אסטרטגיות לפורום הניהול הבכיר, הכשרות לארגוני המכירות והלקוחות, ופעילויות מגבשות לצוותים הבינלאומיים. מרבית האירועים התקיימו במטה הגלובלי החדש בגבעתיים, שאליו עברה החברה לאחרונה.

"ה'ביחד' הוא ערך מרכזי בתרבות שלנו", אומר מנכ"ל סימילרווב, אור עופר. "זו הפעם הראשונה זה שלוש שנים, בגלל מגבלות הקורונה, שאירועי פתיחת השנה נערכים עם כלל העובדים המגיעים מכל העולם. אני גאה בכך שהבאנו עובדים ממדינות שונות לישראל, במטרה לתמוך בכלכלה המקומית". 

אירוע פתיחת שנה של סימילרווב ב-Kick off / צילום: שי שבירו
 אירוע פתיחת שנה של סימילרווב ב-Kick off / צילום: שי שבירו

חדשות טובות

הארגון היהודי-בריטי JNF UK ערך את יום ההתרמה השנתי למען ישראל, שבמסגרתו נאספו כחצי מיליון שקל לטובת פרויקט "עושים שכונה" ב-2023.