משתמשי אייפון? לא בטוח שתרצו להוריד כרגע את עדכון הגרסה למערכת ההפעלה

אפל שחררה עדכון גרסה למערכת ההפעלה שלה, ולפי דיווחים ממשתמשים ברחבי העולם, לאחר עדכון הגרסה - יש קריסה של אפליקציית Google Photos • בזמן שגוגל פועלת לתיקון הבאג, מומחים ממליצים לעדכן בכל זאת את התוכנה בהקדם האפשרי בשל פרצות אבטחה

שוחרר עדכון גרסה ל - iOS 16.3.1 / צילום: Shutterstock
שוחרר עדכון גרסה ל - iOS 16.3.1 / צילום: Shutterstock

ענקית הטכנולוגיה אפל שחררה עדכון גרסה למערכת ההפעלה שלה, iOS 16.3.1. לפי דיווחים ממשתמשים ברחבי העולם, אפליקציית Google Photos הפופולרית, בה אנשים מאחסנים את תמונות העבר שלהם, קורסת להם עם יישום עדכון הגרסה החדש. הקריסה, שמתרחשת מיד לאחר פתיחת האפליקציה, לא מאפשרת לגשת או לנהל את ספריית התמונות.

למרות שחלק מהמשתמשים מדווחים על התקלה, אחרים מספרים שהתקלה שזו עליהם. על פי הדיווחים - למרות שיש תקלות בגוגל תמונות, אפליקציות אחרות של גוגל כמו Gmail, דרייב ומפות - פועלות כמו שצריך.

דובר גוגל, מייקל מרקוני, הגיב ל- The Verge ואמר שגוגל מודעת לבעיה ופועלת לתקן את הבאג באפליקציה. עד כה לא ברור מה הגורם לבעיה ולמה היא משפיעה רק על משתמשים ספציפיים. עם זאת, מומחים מסבירים כי עדכון הגרסה המדובר, iOS 16.3.1, לא רק מטפל בבאגים קלים, אלא גם בכמה פרצות אבטחה. אחת מהחולשות הידועות מנוצלות כבר על ידי תוקפים, כך שמומחים ממליצים לעדכן את התוכנה בהקדם האפשרי.

גוגל שחררה עדכון גרסה לאפליקציה באפסטור, מדובר בעדכון גרסה 6.23.1, שאמור לפתור את הבעיה הזו. משתמשים שעדכנו את מערכת ההפעלה באייפון ונתקלו בבעיה, יכולים לעדכן את האפליקציה ובכך לפתור את הקריסה שהיתה.