בשל המלחמה: בחינות לשכת עורכי הדין יידחו לפברואר

לשכת עורכי הדין החליטה כי בחינות ההסמכה, שמועדן נקבע לסוף דצמבר, יידחו ל-12 בפברואר 2024 • ראש לשכת עורכי הדין, עמית בכר, כתב אתמול למתמחים: "לשכת עורכי הדין מחבקת את כולכם ותפעל למנוע כל פגיעה ביכולתכם להיבחן עקב המצב"

עמית בכר, ראש לשכת עורכי הדין / צילום: אלכס קולומויסקי-ידיעות אחרונות
עמית בכר, ראש לשכת עורכי הדין / צילום: אלכס קולומויסקי-ידיעות אחרונות

לשכת עורכי הדין החליטה היום (ה') כי בשל המלחמה, בחינות הלשכה, שמועדן נקבע לסוף דצמבר, יידחו ל-12 בפברואר 2024. ההחלטה אושרה על ידי המועצה הארצית של הלשכה. הלימודים לבחינות נמשכים כשלושה חודשים אינטנסיביים, ובימים אלו היו אמורים המתמחים להתחיל ללמוד.

עורך הדין שהקים תוך 72 שעות מפרוץ המלחמה מטה למשפחות החטופים
שאלות ותשובות | משבר החטופים: מה האפשרויות, ומה אומר המשפט הבינלאומי?

מהלשכה נמסר: "לאור המצב הביטחוני, ראש לשכת עורכי הדין מינה צוות מקצועי לדון בסוגיית מועד בחינת ההסמכה הקבוע ליום 27.12.23. הצוות המקצועי קבע כי בחינת ההסמכה ידחו ליום 12.2.24".

אתמול (ד'), כתב ראש הלשכה עמית בכר למתמחים: "אני יודע עד כמה משמעותית ומאתגרת היא תקופת הלימודים למבחני ההסמכה גם בימים כתיקונם, לא כל שכן בימים הטרופים הללו. אני מודע באופן מלא לכך שמועד הבחינה והיכולת להיערך אליה כראוי מטרידים את כולכם עד מאוד. רבים מכם נמצאים במילואים בצו 8, מתנדבים בארגונים השונים, מרותקים לבתים עם בני המשפחה, וחלקכם דואגים לגורל יקירכם שבין משפחות הנעדרים והשבויים. אני רוצה לומר לכם באופן ברור כבר עכשיו: לשכת עורכי הדין מחבקת את כולכם ותפעל למנוע כל פגיעה ביכולתכם להיבחן עקב המצב".

בכר הוסיף: "אני מודע למצוקה בנושא ואני רוצה שתהיו סמוכים ובטוחים, שאינכם צריכים להיות מוטרדים בסוגיה זו וברור מאליו שלא נשאיר אתכם ללא פתרון הולם או בחוסר וודאות".