ישראל במלחמה | סיקור שוטף

137 חטופים וחטופות עדיין מוחזקים בעזה. צה"ל תקף מעל 400 מטרות טרור ברצועה

הותר לפרסום: מפקד החטיבה הדרומית, אל"ם אסף חממי, נפל בשבת השחורה • צוות המו"מ הוחזר מקטאר • סגן מנהיג חמאס בעזה: "לא יהיו חילופים של חטופים ואסירים - עד לתום המלחמה" • חיזבאללה קיבל אחריות ל-10 פעולות נגד ישראל בגבול לבנון • מעל 400 מטרות טרור הותקפו בשטח הרצועה ביממה האחרונה • עדכונים שוטפים

כוחות צה''ל ברצועת עזה / צילום: דובר צה''ל
כוחות צה''ל ברצועת עזה / צילום: דובר צה''ל

21:35 - דובר צה"ל: "חיסלנו את המפקד ששילח את המחבלים לנחל עוז"

תת-אלוף דניאל הגרי, דובר צה"ל, בהצהרה היומית לתקשורת: "137 חטופים וחטופות עדיין מוחזקים בעזה, מוטלת עלינו החובה להשיב את כולם הביתה". הגרי התייחס לחידוש הלחימה ואמר: "אנחנו נחושים להמשיך להילחם, לפרק את חמאס ולהשיב את החטופים".

הגרי סיפר כי מפקד גדוד סג'עייה בחמאס חוסל בתקיפות צה"ל. אותו מחבל היה אחראי לאסון הנגמ"ש בצוק איתן, בו נפלו 6 לוחמים ונחטפה גופתו של אורון שאול ז"ל. בנוסף, אותו מפקד שילח את המחבלים לקי

21:01 - ראש הממשלה נתניהו במסיבת עיתונאים: הולכים עד הסוף, המלחמה תימשך עד שיושגו כל המטרות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במסיבת עיתונאים ללחימה שחודשה ולשחרור החטופים. "כדי להשלים את החזרת החטופים, כדי לחסל את החמאס וכדי להבטיח שעזה לא תהיה איום על ישראל - אנחנו ממשיכים להילחם במלוא העוצמה", אמר נתניהו. "צה"ל חידש את הלחימה בעוצמה הולכת וגוברת, ביממה האחרונה השמדנו למעלה מ-400 מטרות טרור".

על שחרור החטופים אמר נתניהו: "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו. בשבוע האחרון הצלנו עולמות רבים, החזרנו 110 נפשות. האומה כולה ובעולם עקבו בנשימה עצורה אחרי כל שחרור ושחרור".

20:30 - חטופים ששוחררו מדברים לראשונה לציבור

נשים ששוחררו משבי החמאס השתתפו בעצרת שהתקיימה בכיכר החטופים בתל אביב. "באתי לכאן להגיד לכם תודה כי בלעדיכם לא הייתי כאן היום", אמרה ילנה טרופנוב. "צריך לשחרר את בני סשה ואת כולם עכשיו!"

דניאל אלוני, ששוחררה עם בתה, שיתפה בוידאו שהוקרן: "נחטפנו בברוטליות מהבית שלנו. הבנות שלנו ראו דברים שילדים לא צריכים לראות. זה סרט אימה. כל יום נוסף הוא נצח שלא נגמר".

20:06 - בישראל מעריכים: רק מנופי לחץ יכולים לייצר הזדמנות נוספת לשחרור חטופים

בישראל לא מאמינים שיש אפשרות שחמאס יודיע שהוא מוכן ללכת לפעימה נוספת. ההבנה בישראל כרגע היא שרק מנופי לחץ - כמו חזרה ללחימה, יכולים לייצר הזדמנות נוספת לשחרור חטופים. בקבינט המלחמה ישנה הסכמה: אסור למצמץ מול חמאס כי בהמשך הוא "ינסה שוב למצוא פרצות בהסכמים ויכרסם בהתחייבויות שלו עצמו".

19:50 - גלנט ערך הצהרה לתקשורת: "עומדים על כך שחמאס ישחרר את הנשים והילדים"

שר הביטחון יואב גלנט קיים הערב מסיבת עיתונאים. "חמאס הפר את ההסכם", אמר לציבור, "הוא מסרב להחזיר 17 נשים וילדים המצויים בידו. כתוצאה מההחלטה של חמאס שלא לקיים מה שסוכם ובהתאם להחלטות קבינט המלחמה, הנחיתי את צה"ל לחדש את האש כבר אתמול בבוקר".

גלנט הסביר: "ככל שאתה מעמיק את הפעולה הצבאית, אתה מכה בחמאס וגורם לחיסול של עוד מפקדים ועוד מחבלים. בפעולה הזו אנחנו גם מגיעים לכך שהם משוועים לרגע של שקט. שהם מוכנים לשלם בדבר חשוב - שזה החטופים. תוצאת הפעולה הזו הביאה לחזרתם של 110 חטופים, רובם אזרחים ישראלים וחלקם זרים. הישג כמו החזרת החטופים בחיים - לא השיג אף צבא מעולם".

לדברי גלנט, "כל דיון עתידי על החזרת חטופים נוספים, לפני החזרת הנשים והילדים שנשארו ברצועה - כמוהו כויתור על אותם חטופים". גלנט הבהיר: "אנחנו עומדים על כך שחמאס יעמוד בהתחייבות שלו".

"היה דבר נוסף שחמאס חשב - שהכוחות שלו יצליחו לעצור את צה"ל ושהאיראנים וחיזבאללה ירתיעו אותנו", המשיך גלנט. "מה שיקבע את הצלחת צה"ל זה רק מה שצה"ל יעשה, לא מה שיקבע החמאס. הדה-מורליזציה בחמאס ברורה".

19:34 - סגן מנהיג חמאס בעזה, סאלח אל-עארורי, לאל-ג'זירה: "לא יהיו חילופים של חטופים ואסירים - עד לתום המלחמה". לדבריו, לא מתנהל משא ומתן כעת ולא תהיה הפסקת אש נוספת עד לסיום הקרבות.

19:30 - פיר בבית ספר ואמצעי לחימה: דובר צה"ל הפיץ תיעוד מפעילות בפאתי ג'באליה

לוחמי המילואים של צוות הקרב בחטיבה 551 סיימו את משימתם במרחב המקיף את ג'באליה. במהלך הפעולה, שהחלה לפני ההפוגה המבצעית, הלוחמים איתרו והשמידו פיר מבצעי של חמאס בעומק עשרות מטרים. הפיר אותר בחצר מתחם בית ספר ופיר נוסף נמצא בביתו של פעיל הכוח הימי של הארגון.

הלוחמים, בשיתוף עם כוחות מיוחדים, פעלו לנטרול תשתיות התת-קרקע, אבטחו ובודדו את השטח מצפון למחנה ג'באליה. כחלק מהפעילות הכוחות חיסלו מחבלים, תוך שיתוף פעולה עם חיל האוויר ומכלולי המודיעין והאש החטיבתיים. בנוסף, לוחמי החטיבה השמידו יכולות אויב ויעדי טרור, ותפסו אמצעי לחימה רבים, בהם נשקים, רימונים, מטענים, משגרים ותחמושת.

19:18 - מקורות ערבים מסרו ל-N12 כי בתחילת השבוע הבא צפוי להתחיל לפעול בית חולים שדה אמירותי, שהוקם באצטדיון ברפיח שבדרום הרצועה.

19:00 - הרמטכ"ל: "אנחנו ממוקדים בהמשך פירוק חמאס"

הרמטכ"ל הרצי הלוי וראש השב"כ רונן בר קיימו היום הערכת מצב ואישור תוכניות להמשך הלחימה בפיקוד הדרום. "אנחנו ממוקדים בהמשך פירוק החמאס, וביצירת תנאים להחזרת חטופים נוספים", אמר הלוי.

18:55 - סגנית נשיא ארה"ב בנאום "היום שאחרי המלחמה"

קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב, נאמה בדובאי והסבירה כיצד הרצועה צריכה להיראות ולהתנהל ביום שאחרי המלחמה. האריס קראה לשלטון של רשות פלסטינית "מחוזקת" בעזה והבהירה: "לישראל יש מטרות צבאיות לגיטימיות, אך עליה לעשות יותר כדי להגן על אזרחים".

18:47 - שר הביטחון יואב גלנט יערוך הצהרה הערב בשעה 19:35

18:31 - מטוסי קרב תקפו תשתיות טרור ששימשו את חיזבאללה

דובר צה"ל הודיע כי מטוסי קרב של צה"ל תקפו תשתיות טרור ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון. "מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כמה תשתיות טרור ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, זוהו כמה שיגורים לעבר מרחב הגבול, צה"ל תוקף בירי ארטילרי את מקורות הירי", נכתב בהודעת דובר צה"ל.

18:20 - מפקד החטיבה הדרומית, אל"ם אסף חממי, נפל בשבת השחורה

הותר לפרסום: אל"ם אסף חממי, בן 41 מקריית אונו, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה, נפל בקרב בשבעה באוקטובר. חממי מוגדר חלל צה״ל חטוף בידי ארגון טרור. 

בנוסף, לוחם מגדוד 932, חטיבת הנח"ל, נפצע היום באורח קשה בקרבות בצפון רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.

18:12 - לשכת ראש הממשלה: רה"מ נתניהו יקיים מסיבת עיתונאים בקריה הערב

17:48 - ההתרעה ביישובי העמקים - כתוצאה מיירוט של כטמ"ם צה"לי

דובר צה"ל עדכן כי האזעקות שהופעלו במרחב העמקים היו כתוצאה מיירוט של כטמ"ם צה"לי באמצעות מסוק קרב. כלי הטיס יורט בעקבות תקלה טכנית שזוהתה בו. "היירוט בוצע באופן מבוקר ואין חשש לאירוע ביטחוני", נמסר בהודעה מטעם דובר צה"ל.

17:28 - ירי לאזור העמקים

אזעקות בשורת ערים בגליל ובעמק יזרעאל, בהם נצרת, נוף הגליל ועפולה.

17:24 - נשיא צרפת יגיע לקטאר כדי לנסות לסייע בהבאת הפסקת אש

נשיא צרפת עמנואל מקרון אמר היום כי מדינתו מודאגת מהמצב בעזה. "אגיע לקטאר כדי להגביר את המאמצים להגעה להסכם חדש שיוכל להביא להפסקת אש", מסר לתקשורת

17:15 - שגריר ישראל באו"ם יציג עדויות לאלימות מינית שביצעו מחבלי החמאס בשבת השחורה

גלעד ארדן , שגריר ישראל באו"ם, התייחס לגינוי שפרסם הלילה ארגון הנשים של האו"ם לפשעי האלימות המינית שביצע חמאס בשבעה באוקטובר. "לקח לארגון חודשיים(!) עד שתחת לחץ עולמי של נשים נפגעות וזועמות ובצדק - הוא נזכר 'לגנות' באופן עלוב ורפה את פשעי האלימות המינית שביצע חמאס", מסר ארדן.

הוא הוסיף: "כשמדובר בנשים ישראליות, ארגון הנשים של האו״ם מטיל ספק. 'הגינוי' הוא חרפה נוספת לאו״ם ולארגוניו שאיבדו כל תוקף מוסרי". ארדן הזמין את הארגון UNWOMEN להשתתף בכנס ביום שני, בו הוא יציג עדויות לאלימות מינית שביצעו מחבלי החמאס.

17:00 - שר הביטחון גלנט בגבול עזה: "אנחנו תוקפים במקומות שלא תקפנו, זה ילך ויגבר"

שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב בגדוד תותחנים במילואים של חטיבת האש 454, במוצב בגבול רצועת עזה. "ביומיים האחרונים אנו פועלים גם בשטחים שלא פעלנו בהם בחודש האחרון וזה ילך ויגבר", אמר שר הביטחון. "הפעולה הזאת תגיע לכל נקודה שצריך להגיע. אנחנו הולכים לחיסול מוחלט של ארגון החמאס - אין משהו ליד ואין משהו בערך".

גלנט הוסיף: "אנחנו הולכים עד שאנחנו מכריעים אותם, מפרקים את היכולות הצבאיות ושוברים את היכולת השלטונית, ואנחנו נצטרך לעשות את זה עם התאמה לתנאים המיוחדים של השטח שאנחנו נלחמים בו שהם שונים מהשטחים שנלחמו בהם לפני כן. יהיה ירי עצים ומדויק".

16:56 - צבע אדום בכיסופים שבעוטף עזה

16:51 - פגיעה בבית בגבול לבנון, אין נפגעים

טיל נ"ט שנורה מלבנון פגע בבית ביישוב במועצה האזורית מרום הגליל. לא היו נפגעים אך נגרם נזק. צה"ל השיב באש ארטילרית לעבר מקורות הירי. מהבוקר חיזבאללה קיבל אחריות ל-9 פעולות נגד ישראל בגבול לבנון.

16:40 - בני משפחות החטופים דורשים פגישה עם קבינט המלחמה עוד הערב

החטופים ששבו לארץ ומשפחות החטופים שנשארו ברצועת עזה מבקשים להיפגש עם חברי הקבינט. "כל יום יכול להיות היום האחרון, אסור להשאיר אותם", מסרו המשפחות. "אנו חוששים לגורלם של כל אחד ואחת שנותרו שם. אנו דורשים מראש הממשלה וקבינט המלחמה לפגוש אותנו עוד הערב ולספק תשובות לאן הולכים מכאן וכיצד בכוונתם להחזיר את כולם היום".

16:35 - אזעקות באשקלון ובעוטף עזה.

16:25 - מספר שיגורים זוהו מלבנון לעבר ישוב באזור הגבול. לא היו נפגעים - צה"ל מגיב באש ארטילרית.

16:18 - צבע אדום בכיסופים שבעוטף עזה.

16:16 - סגנית נשיא ארה"ב: חמאס לא יוכל להמשיך לשלוט בעזה

קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב, נפגשה בוועידת האקלים בדובאי עם נשיא מצרים א-סיסי. "ארה"ב לא תסכים בשום נסיבות להעברה בכפייה של האוכלוסייה הפלסטינית מעזה או מהגדה המערבית", מסר הבית הלבן אחרי הפגישה. בהודעת הממשל האמריקני נכתב שהאריס הדגישה כי "חמאס לא יוכל להמשיך לשלוט בעזה, הוא מהווה סכנה לביטחונה של ישראל ולשלומם של התושבים הפלסטינים".

16:00 - ירי לשפלה ולדרום

אזעקות נשמעו ברחובות, באשדוד וביישובי האזור. במוקד מגן דוד אדום לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים. בוצעו לפחות שני יירוטים באשדוד. 

15:50 - צבע אדום בכיסופים שבעוטף עזה.

15:37 - צה"ל תקף בלבנון

כוחות צה"ל תקפו באמצעות כלי טיס ובירי מרגמות וארטילריה תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון. בנוסף, צה"ל תקף את מקורות הירי שביצעו שיגורים לעבר מספר מוצבי צה"ל במרחב הגבול.

15:00 - אזעקות באשקלון ובעוטף עזה

14:23 - רה"מ הנחה את ראש המוסד להחזיר את אנשיו מקטאר ולהפסיק את המו"מ לחזרה להפוגה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את ראש המוסד דוד ברנע שיורה לצוות הארגון שנמצא בדוחא לשוב לישראל - "בעקבות המבוי הסתום במשא ומתן". מהודעת משרד ראש הממשלה נמסר: "חמאס לא מימש את חלקו בהסכם, שכלל את שחרור כל הילדים והנשים על פי רשימה שהועברה לחמאס ואושרה על ידו".

13:58 - צבע אדום בעוטף עזה - ביישובים מבטח, עמיעוז, ישע, שדה ניצן, צוחר ואוהד

13:47 - סוכנות הידיעות האיראנית תסנים: שני יועצים איראניים של משמרות המהפכה נהרגו בתקיפה הלילה בסוריה

13:35 - דיווח: אנשי מוסד הגיעו לקטאר בסוף השבוע - לדון בניסיון לחדש את ההפוגה

אנשי המוסד הגיעו לדוחא שבקטאר ודנו היום עם המתווכים בין ישראל לחמאס על חידוש ההפוגה בתמורה להחזרת חטופים נוספים. השיחות התמקדו בשחרור פוטנציאלי של חטופים מקטגוריות חדשות, והפוגה בתנאים מחודשים.

12:56 - דיווח: סיוע הומניטרי הוכנס לרצועה, כולל דלק

בערוץ המצרי אל-אחבריה מדווחים כי שתי מיכליות דלק ו-50 משאיות של סיוע הומניטרי נכנסו לרצועת עזה דרך מעבר רפיח. נראה כי מדובר בחזרה למתכונת שהייתה בימים האחרונים שלפני תחילת ההפוגה, שבהם ישראל התחילה להכניס שתי מכליות בהיום לשטח הרצועה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הסביר שהמטרה הייתה למנוע מחלות, כי הסולר שמוכנס מיועד למתקני הביוב.

12:30 - צבע אדום בעוטף עזה - ביישובים ניר עוז, מגן ועין הבשור

12:04 - שיגורים משטח לבנון, נפילות בשטח פתוח

לפני זמן קצר זוהו מספר שיגורים מלבנון, לעבר גזרת שומרה שבגליל המערבי. היו נפילות בשטח פתוח. צה"ל תקף את מקור הירי והשיב באש ארטילרית לעבר מספר מרחבים בשטח לבנון.

11:52 - חיזבאללה הודיע: מחבל נוסף של הארגון חוסל - ה-89 מאז תחילת המלחמה. על פי ההערכות, המספר גבוה יותר

10:54 - צבע אדום בכיסופים

התראה נשמעה בעוטף. מדובר בצבע אדום השני מאז שעות הבוקר, כאשר הירי חודש לעבר היישובים חולית וסופה, אחרי כ-9 שעות שקט מאז אמש.

10:29 - דיווח מהרצועה: הותקף בניין אבו עכר בח'אן יונס; הרס רב ברפיח

בעזה מדווחים כי צה"ל תקף את בניין אבו עכר, במזרח ח'אן יונס. במקביל, תמונות שמגיעות מרפיח מראות את ההרס הרב, לאחר שצה"ל תקף בעיר מהאוויר הלילה ואתמול. נזכיר שח'אן יונס ורפיח הן שתי ערים מרכזיות בדרום הרצועה, אזור שצה"ל פעל בו פחות לפני ההפוגה.

9:54 - צה"ל לתושבים בעזה: התפנו למערב הרצועה ולאזור ההומניטרי בדרום הרצועה

צה״ל קורא לתושבים המתגוררים ב-6 אזורים במחנה הפליטים ג'באליה, ובשכונות שג'אעיה, זיתון והעיר העתיקה בעזה - להתפנות דרך שני צירים מרכזיים לאזור דרג' תופאח ולאזור מערב עזה. בדרום הרצועה - צה״ל דורש לפנות 7 אזורים באזור בני סוהילא באזור חאן יונס, ועוד 12 אזורים באזור אלקרארה, ומספר שכונות נוספות באזור מזרח חאן יונס - וקורא להם להתפנות לרפיח ולאזור ההומניטרי בדרום הרצועה.

9:50 - מנסור עבאס בקריאה חריגה: "שהפלסטינים יניחו את נשקם"

יו"ר רע"ם מנסור עבאס קרא בריאיון ל-CNN לארגונים הפלסטינים להניח את נשקם. "הם צריכים לעבוד יד ביד עם הרשות הפלסטינית כדי להוביל תנועה להקמת מדינה פלסטינית, בפתרון של שלום לצד מדינת ישראל", אמר עבאס. 

8:57 - ארגוני הנשים של האו"ם מגנים את הטבח של חמאס בעוטף

57 ימים לאחר פרוץ המלחמה והמתקפה הרצחנית של חמאס ביישובי עוטף עזה, ארגוני הנשים של האו"ם פרסמו הצהרה שבה התייחסו למתרחש בין חמאס לישראל - וגינו את המעשים של ארגון הטרור. "אני מגנים באופן חד משמעי את ההתקפות האכזריות של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר", נכתב. "אנו נבהלים מהדיווחים הרבים על זוועות מבוססות מגדר ואלימות מינית במהלך ההתקפות האלו".

8:45 - דובר צה"ל: מעל 400 מטרות טרור הותקפו בשטח הרצועה ביממה האחרונה

דובר צה"ל פרסם עדכון שלפיו צה"ל תקף ביממה החולפת מאז שתמה ההפוגה, מעל 400 מטרות בעזה. מעל 50 מטרות הותקפו במרחב ח'אן יונס. בנוסף, לוחמי צוות קרב חטיבה 551 חיסלו מחבלים ותשתיות של חמאס באזור בית להיא באמצעות ירי טנקים ועל ידי הכוונת כלי טיס לתקיפה מהאוויר. 

8:28 - צה"ל תקף במהלך הלילה בלבנון את החוליה ששיגרה רקטות לשטח ישראל

דובר צה"ל מסר הבוקר (שבת) כי לאחר שנשמעו אמש אזעקות במרחב הגליל העליון, בוצעה תקיפה של מבצעי הירי. עוד הובהר כי מול הירי לא שוגרו מיירטים "על פי מדיניות. כלי ארטילריה של צה"ל תקפו את המרחב שממנו בוצע הירי, וכלי טיס של חיל האוויר תקף את החוליה שביצעה את הירי.

8:16 - הבית הלבן: "סגנית הנשיא תדגיש שחייב להיות אופק מדיני ברור לעם הפלסטיני"

סגנית נשיא ארה"ב, קמאלה האריס, תישא שורה של נאומים בפסגת האקלים COP28 בדובאי ובהם יעדי ארה"ב לסיום הסכסוך הישראלי-חמאס. בבית הלבן מאשרים כי האריס "תדגיש כי תוכניות העתיד חייבות לכלול אופק של פיתרון מדיני ברור לעם הפלסטיני ולהבטיח שעזה והגדה המערבית יתאחדו מחדש תחת ישות אחת".

07:49 - צבע אדום בעוטף עזה

התראות צבע אדום נשמעו ביישובי עוטף עזה - בחולית ובסופה. מדובר בהתראות הראשונות שנשמעו הבוקר, כ-9 שעות לאחר הירי האחרון שבוצע משטח הרצועה לעבר ישראל.

07:00 - דיווחים פלסטיניים: צה"ל תקף באזור ח'אן יונס במהלך השעות האחרונות

הפלסטינים מדווחים שחיל האוויר המשיך בתקיפות של יעדים בעזה, בעיקר באזור ח'אן יונס שבדרום הרצועה. לפי אותם דיווחים, צה"ל מבצע "חגורת אש" בעיר - ונטען שהותקף מסגד במקום.

בחסות טורקיה: בכירי חמאס שוחררו אתמול מהכלא בלוב 
כיתת הכוננות דרוכה: "בעל הבית השתגע, זה המסר לשכנים שלנו" 

00:40 - דיווחים בסוריה: תקיפה ישראלית באזור דמשק

גורם צבאי סורי מסר כי בסביבות השעה 0:35 חיל האוויר תקף מכיוון הגולן כמה מטרות באזור דמשק. מערכות ההגנה האווירית הופעלו וירטו את רוב הטילים. נגרם נזק לרכוש.

00:06 - בלבנון מדווחים: ירי ארטילריה של צה"ל בכפרים כונין ועיתרון, דרום המדינה

23:14 - אזעקות בדישון שבגליל העליון

זוהו מספר שיגורים מלבנון לעבר ישראל שנפלו בשטחים פתוחים - אין נפגעים. צה"ל תוקף בתגובה. חיזבאללה קיבל אחריות לשיגור רקטות קטיושה לעבר דישון. זוהי קבלת אחריות שישית להיום, שמגיעה לטענתו אחרי תקיפת צה"ל בחולא שבדרום לבנון - שם דווח על שני הרוגים.

23:00 - צבע אדום בשדרות ובעוטף

22:35 - בעזה מדווחים: תקיפות אינטנסיביות של צה"ל בח'אן יונס שבדרום הרצועה

צה"ל ביצע תקיפות נרחבות גם בצפונה וגם בדרומה של הרצועה, בעיקר באזור ח'אן יונס. ההבנה היא ששם מסתתרת הנהגת חמאס ושצריך להפעיל לחץ באזור.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-N12