אנבידיה ערכה מפגן תמיכה למשפחתו של עובד החברה החטוף: "מקווים לשובו של אבינתן אור וכל החטופים"

חברת אנבידיה ערכה הערב מפגן תמיכה רשמי בו ליוותה את משפחתו של אבינתן אור, עובד החברה שנחטף לעזה ונמצא בה כבר 100 ימים • אמו של אבינתן: "כבר 100 ימים שאבינתן נמצא הרחק מאיתנו בשבי החמאס בעזה, ואני מתפללת ומקווה שהוא יחזור אלינו במהרה"

מפגן התמיכה של אנבידיה בעובד החברה החטוף / צילום: נתנאל טוביאס
מפגן התמיכה של אנבידיה בעובד החברה החטוף / צילום: נתנאל טוביאס

ענקית מעבדי הבינה המלאכותית אנבידיה, חברה אמריקאית מסנטה קלרה שמעסיקה בישראל כ-3,000 עובדים, ערכה הערב (ראשון) מפגן תמיכה רשמי בו ליוותה את משפחתו של אבינתן אור, עובד החברה שנחטף לעזה ונמצא בה כבר 100 ימים. אור (30) נחטף מהמסיבה ברעים יחד עם חברתו נועה ארגמני (26). אור למד הנדסת חשמל באוניברסיטת בן גוריון ובשנת 2022 הצטרף לסניף אנבידיה בקרית גת.  

למעלה מ- 100 עובדי החברה הצטרפו הערב בסמוך לבסיס הקרייה בתל אביב למשפחתו של אור והחזיקו כל אחד מהם שלט מתוך 100 שלטים שונים עליהם הודפסו תאריכי הימים השונים שעברו, ליצירת מיצג תמיכה עבור משפחות החטופים ומשפחתו של אור. מטעם אנבידיה נשא דברים גדעון רוזנברג, סמנכ״ל משאבי אנוש בחברה: "אני גאה לעמוד כאן היום לצד משפחתו האמיצה של חברינו אבינתן אור בערב קשה זה לציון 100 ימים לחטיפתו, ויחד עם מאות עובדות ועובדי החברה המצטרפים למשפחת אור מרחבי הארץ מדי ערב בחודשים האחרונים, וביתר שאת היום. יחד, אנו מתפללים ומקווים לשובם הקרוב של אבינתן וכל החטופות והחטופים המוחזקים בשבי החמאס". 

דיצה אור, אמו של אבינתן, אמרה: "כבר 100 ימים שאבינתן נמצא הרחק מאיתנו בשבי החמאס בעזה, ואני מתפללת ומקווה שהוא יחזור אלינו במהרה עם כל החטופות והחטופים, ונוכל לחגוג יחד את שובו. עד אז, אנחנו בע״ה נמשיך להגיע כאן לקריה מדי יום, מלווים בחברים ובחברות של אבינתן, ונמשיך לקרוא לחזרתו".