ניקי היילי הודיעה על פרישתה מהמרוץ לנשיאות ארה"ב

ניקי היילי הודיעה הערב על פרישתה מהמרוץ לנשיאות ארה"ב • החלטתה באה בעקבות "יום שלישי הגדול" (Super Tuesday) שהתקיים אתמול, בו ניצחה היילי רק במדינה אחת מתוך 15 שערכו בחירות פריימריז

ניקי היילי, בעת הצהרתה על הפרישה מהמרוץ לנשיאות, הערב (ד') / צילום: ap, Chris Carlson
ניקי היילי, בעת הצהרתה על הפרישה מהמרוץ לנשיאות, הערב (ד') / צילום: ap, Chris Carlson

ניקי היילי, שהתמודדה עד כה מול דונלד טראמפ בפריימריז הרפובליקאיים, הודיעה הערב (ד') כי היא פורשת מהמרוץ לנשיאות ארה"ב, מה שסולל את הדרך לקרב חוזר בין דונלד טראמפ לנשיא המכהן ג'ו ביידן. נוסף על כך, הודיעה היילי כי לא תתמוך בטראמפ לנשיאות ארה"ב.

יואב קרני, פרשנות | המזרח התיכון מגיע למערב התיכון, וביידן סופג סטירת לחי מצד ערבים אמריקאים במישיגן
"אם נמשיך בדרך הנוכחית של אנטישמיות בארה"ב, אנחנו שותפים לשואה שנייה"
כותרות העיתונים בעולם | "מיליונים הידרדרו לעוני": המלחמה מעמיקה את המשבר הכלכלי במצרים

היילי הצהירה כי החלטתה לרוץ לנשיאות נבעה מתוך אהבתה למדינה, ומסרה כי "אני מלאה בהכרת תודה על התמיכה הרבה שקיבלנו מכל רחבי המדינה הנהדרת שלנו, אך הגיעה העת להשהות את הקמפיין שלי". כמו כן, ציינה היילי: "לא אפסיק להשתמש בקולי בעבור הדברים שאני מאמינה בהם".

היילי התייחסה גם בקצרה למדיניות החוץ של ארה"ב ומסרה כי "העולם שלנו עולה באש בשל הנסיגה של אמריקה. עמידתנו לצד ידידינו באוקראינה, בישראל ובטאיוואן הינה חובה מוסרית. אבל היא גם הרבה יותר מזה. אם ניסוג יותר מזה, תהיה יותר מלחמה, לא פחות".

פרישתה של היילי באה בעקבות "יום שלישי הגדול" (Super Tuesday) שהתקיים אתמול, בו ניצחה היילי רק במדינה אחת (ורמונט) מתוך 15 שערכו בחירות פריימריז.