"נביא את תרבות הצריכה של אילת לכל הארץ": המהלך המפתיע של קניוני עופר

מליסרון תקיים ארבעה ימי מכירות ללא מע"מ ב-18 הקניונים של הקבוצה, בהשתתפות מותגים כמו פנדורה, ריפלי, נאוטיקה, טימברלנד וסקצ'רס • "הפרזנטור הקולינרי" ישראל אהרוני מגיע לבית הדיור המוגן פאלאס, ורוני דואק עורך ערב הוקרה • אירועים ומינויים

קניון עופר רמת אביב / צילום: עומרי אמסלם
קניון עופר רמת אביב / צילום: עומרי אמסלם

1 קמעונאות

מליסרון יוצאים במהלך אסטרטגי, במסגרתו ב-18 הקניונים של הקבוצה ברחבי הארץ יתקיימו ארבעה ימים ללא מע"מ על מגוון מותגים, בתאריכים 8-11 בספטמבר. לפי הערכות, עלות הקמפיין מקצה לקצה נאמדת בכ-45 מיליון שקל שיושקעו הן על-ידי הרשתות והן על-ידי מליסרון. לרגל המהלך יעלה גם קמפיין בכיכובה של פרזנטורית קניוני עופר בשנתיים האחרונות, עדי אשכנזי, בהשקעה של כמיליון שקל.

בלעדי | עם 6,000 מוזמנים ועומר אדם: ברכבת מתכננים מסיבה במיליון שקל באמצע מלחמה 
בלעדי | דיון ההדחה הסוער של המנכ"לית והדירקטורית שטענה: "חדשות 13 במצב חולני" 

"זה מהלך שמביא את תרבות הצריכה של אילת לכל הארץ, ויותר מ-50 רשתות ישתתפו בו", אומר עומר אוגולניק, סמנכ"ל סחר ומנכ"ל קניוני עופר. "האסטרטגיה שלנו היא לחדש ולהביא ערך מוסף לחוויית הקנייה, כדי לשבות את לב הצרכן". לפי הצהרת הקבוצה, המטרה להפוך את המהלך למסורת רבת-שנים.

עומר אוגולניק / צילום: רמי זרנגר
 עומר אוגולניק / צילום: רמי זרנגר

התזמון למהלך אינו מקרי: הוא מתרחש מיד אחרי החופש הגדול וקצת לפני חגי תשרי, כשמרכזי הקניות רדומים יותר. עם זאת, בקניוני עופר מדגישים כי לא מדובר ביריד עודפים, וכי ימי ה-TAX FREE נערכים לרגל השקות קולקציות סתיו-חורף 2025 של מותגים בינלאומיים ומקומיים, ביניהם רזילי, פנדורה, ריפלי, נאוטיקה, טימברלנד, סקצ'רס, אופטיקה הלפרין, גולף והודיס.

2 ישראל מתגייסת

איש העסקים רוני דואק, יו"ר הארגונים החברתיים שיתופים וציונות 2000, ערך אירוע הוקרה לכ-600 אנשי חינוך בשיתוף המועצה האזורית אשכול. האירוע נועד לציין את סיום מיזם "חוסן ילדינו", שפעל למען חוסנם האישי של ילדי המפונים, ואת שנת הלימודים החדשה. את האירוע הנחה כתב הדרום לשעבר של חדשות 12, תמיר סטיינמן, ויהודה פוליקר הופיע בהתנדבות.

איש העסקים רוני דואק / צילום: אייל בריברם
 איש העסקים רוני דואק / צילום: אייל בריברם

3 קולינריה

לראשונה מאז הוכרז כ"פרזנטור הקולינרי" של בתי דיור המוגן פאלאס מקבוצת עזריאלי, ביקר השף ישראל אהרוני בבית החדש של פאלאס ראשון לציון, שצפוי להיפתח בספטמבר 2025. הרשת, שבראשה עומדת המנכ"לית איריס כהן, מונה ארבעה בתים, ועוד שניים ייפתחו בשנה הבאה.

ישראל אהרוני ואיריס כהן / צילום: מורג ביטן
 ישראל אהרוני ואיריס כהן / צילום: מורג ביטן

4 תערוכה

במסגרת אירועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות", שמובילה עיריית תל אביב-יפו, תתקיים במרחב הציבורי של מרכז סוזן דלל תערוכת הווידאו והמדיה ארט "נעים בין מסכים 2024". התערוכה, שאצרו תמיר אטינג ובן ליבנה ויצמן, תתקיים ב-12-14 בספטמבר.

לדבריהם, "שנינו מגיעים מתחומים שונים - אמנות פלסטית ומחול. המפגש בין העולמות שלנו מציף עבודות שמרחיבות את התפיסה לגבי תנועה בהקשר למדיה, לסאונד, למחול וגם למרחבים חברתיים ופוליטיים. בצל המלחמה החלטנו לשים דגש על אמנים המבטאים יצירה מקומית ומבקשים להפגיש את הקהל מחדש עם מושג התנועה והכוריאוגרפיה".

''שומרת החומות'', נירה פרג / צילום: נעה שמחיוף שחף
 ''שומרת החומות'', נירה פרג / צילום: נעה שמחיוף שחף

5 מינויים

איתי גלאון ועדו קריב ישמשו כמנהלי קריאייטיב בחברת השיווק הדיגיטלי קנדגו. גלאון שימש עד לאחרונה כמנהל וסמנכ"ל קריאייטיב במקאן תל אביב, וקריב היה מנהל קריאייטיב במספר משרדי פרסום וגם במלאנוקס ובנקסאר.

איתי גלאון / צילום: פרטי
 איתי גלאון / צילום: פרטי

ד"ר איתמר עופר מונה ליו"ר שחל טלרפואה, ודיויד ארנון מונה למנכ"ל. קודם לכן כיהן ד"ר עופר כנשיא ויו"ר דירקטוריון צבר רפואה וכמנכ"ל צבר, והוא המייסד של קהילת WHAHC - הקהילה הבינלאומית הראשונה לנושא בית חולים בבית. ארנון כיהן כמשנה למנכ"ל וראש חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים, ובתפקידו האחרון היה מנכ"ל דוראל מזרח תיכון ואפריקה.

ד''ר איתמר עופר / צילום: יהב טרודלר
 ד''ר איתמר עופר / צילום: יהב טרודלר

דיויד ארנון / צילום: סיון פרג'
 דיויד ארנון / צילום: סיון פרג'

מספר היום

48 אלף
מספר בתי האב והעסקים שעברו באוגוסט לספק חשמל פרטי, בעקבות הרפורמה
* לפי דיווחי נגה, האחראית על ניהול משק החשמל בישראל