ההצעה של אפריקה ישראל לתושבי חוץ

בחברת הנדל"ן יוצאים במיזם "דירה בהחלפה", שבמסגרתו תושבי חוץ יוכלו לקנות דירה במקום מסוים בארץ, ולאחר מכן להחליף אותה בדירה בפרויקט אחר • יזהר שי ואייל וולדמן מתמנים לתפקידים חדשים, ושטראוס משתפת פעולה עם טרמינל X ביצירת קולקציית אופנה חדשה • אירועים ומינויים

הדמיה של פרויקט קדמת גונן בירושלים / צילום: ישר אדריכלים
הדמיה של פרויקט קדמת גונן בירושלים / צילום: ישר אדריכלים

1 מחפשים את הכתובת

העלייה בביקוש לדירות מצד יהודים בחו"ל מגדילה את התחרות בקרב חברות הנדל"ן על הלקוחות החדשים. זו הסיבה שבאפריקה ישראל מגורים החליטו לצאת במהלך שיווקי חדש: "דירה בהחלפה".

אירועים ומינויים | המהלך המפתיע של מנכ"ל הפועלים החדש, ידין ענתבי
אירועים ומינויים | משלבים כוחות: סונול, גולף, סטימצקי וישראכרט משיקים כרטיס אשראי 

הרעיון: תושבי חוץ שמתכננים לרכוש דירה בישראל, אך לא בטוחים מה היעד המתאים ביותר עבורם, יוכלו במשך שנה מיום רכישת דירה בפרויקט מסוים של אפריקה ישראל להחליף אותה בדירה בפרויקט אחר של החברה. לאפריקה ישראל מגורים יש כיום מספר פרויקטים למכירה, בין היתר בירושלים, גבעת שמואל, נתניה, קריית אתא ונשר.

לדברי תמיר לולו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה, "הבנו שתושבי חוץ רבים מתמודדים עם קושי בהחלטה על המיקום המדויק, למשל מכיוון שהסיבה לקנייה משתנה מרכישה להשקעה לרכישה למגורים. המיזם מאפשר להם לקבל החלטה ולרכוש דירה, ולקבל גמישות לגבי המיקום".

2 תערוכה

הרבה צבע לצד כמיהה לחופש ולמרחבים: בגלריית האמנים בעופר רמת אביב תוצג החל מיום ראשון הבא (15.9) התערוכה "חלון ליצירתה" של האמנית הרב תחומית טלי פלרמן עזר. התערוכה תוצג לצד "מנגינת רחוב" של נעם ליפשיץ, המוקדשת לזכר השבוי חיים פרי ז"ל מקיבוץ ניר עוז שנרצח בעזה, ו"התחדשות - בין הקיץ לסתיו" של אירית וינברג פלץ. כל התערוכות יתקיימו עד ה-7.10.24.

מתוך התערוכה ''חלון ליצירתה'' / צילום: טלי פרלמן
 מתוך התערוכה ''חלון ליצירתה'' / צילום: טלי פרלמן

3 אופנה אכילה

מה שטוב לאדידס, פומה ו-forever 21 טוב גם לאתר האופנה טרמינל X של קבוצת פוקס, שהשיק השבוע קולקציה חדשה בשיתוף עם המותג צ'יטוס (שטראוס). מדובר בקולקציה ספורטיבית לנשים וגברים, עם אלמנטים כתומים ומנומרים וגווני כסף, לצד רקמות והדפסים המזוהים עם המותג.

צילום: דימה טליאנסקי
 צילום: דימה טליאנסקי

לדברי לירונה ספיבק, מנהלת שיווק, חדשנות וקיימות בחטיבת המלוחים של שטראוס, "הקולקציה החדשה מאפשרת לנו לבטא את החדשנות המוצרית של צ'יטוס גם בעולמות האופנה, תוך שילוב הסממנים הטרנדיים של המותג".

4 ישראל מתגייסת

מרכז ארצי לבריאות הנפש של חיילים בסדיר ובשירות מילואים פעיל יוקם בנתניה בהשקעה של 150 מיליון שקל. מאחורי המהלך עומדים משרד הביטחון, ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) והאגודה למען החייל. המרכז ייבנה במקום "בית פלדמן" הסמוך לחוף הים בדרום נתניה, שיעבור שיפוץ מסיבי והרחבה.

המתחם החדש יכלול, בין היתר מרכז מחקר בתחום בריאות הנפש, טראומה וחוסן, מרכז הדרכה למפקדים בנושא חוסן ובריאות הנפש, מחלקת טיפול שתיתן שירותי בריאות נפש מקיפים, מרכז הדרכה למטפלים בטראומה ועוד.

5 מינויים חדשים

היזם ושר המדע לשעבר יזהר שי יכהן כדירקטור בחברת NanoLock Security, העוסקת בפתרונות אבטחת סייבר.

מייסד מלאנוקס אייל וולדמן מצטרף למועצת המנהלים של קייטו נטוורקס, שבין מייסדיה נמנה שלמה קרמר (שהוא גם ממייסדי צ'ק פוינט). מצטרפת נוספת למועצת המנהלים של החברה - אשר מציעה לארגונים גדולים פלטפורמת אבטחה ורשת מבוססת ענן - היא גילי יוהן, שותפה ב-ION Crossover Partners וסמנכ"לית הכספים של ורוניס לשעבר.

מספר היום

4.5 שנים

משך החקירה הסמויה במרחב נמל אשדוד, שבה התגלתה הלבנת הון של עשרות מיליוני שקלים - הפעלת הסוכן הארוכה בתולדות המשטרה