שני המינויים הראשונים של מנכ"ל בנק הפועלים החדש

ידין ענתבי, שנכנס לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים בחודש יוני, מינה היום את עדי דאובר לתפקידו הקודם, משנה למנכ"ל הבנק וממונה על חטיבת שווקים פיננסיים • פזית גרפינקל תמונה כמשנה למנכ"ל הבנק והממונה על החטיבה הקמעונאית, בכפוף לאישור הפיקוח על הבנקים

מנכ''ל הפועלים, ידין ענתבי / צילום: ענבל מרמרי
מנכ''ל הפועלים, ידין ענתבי / צילום: ענבל מרמרי

שני מהלכי מינויים חדשים של מנכ"ל בנק הפועלים  הטרי, ידין ענתבי יוצאים לדרך. בסוף יוני האחרון אישר דירקטוריון הפועלים את מינויו של ענתבי למנכ"ל הבנק, ו-11 ימים לאחר מכן אישר בנק ישראל גם כן את המינוי והוא נכנס לתוקף. ענתבי החליף את דב קוטלר לאחר שזה הודיע מוקדם יותר השנה על פרישתו.

כעת ממנה ענתבי שני מינויים חשובים, הראשון יחליף בתפקיד את דלית רביב, שהתמודדה מול ענתבי על תפקיד המנכ"ל ופרשה, והמינוי השני הוא לתפקידו הקודם של ענתבי.

שטרות ה-200 שקלים יבוטלו? בנק ישראל שופך מים צוננים
ניתוח | איזה בנק מציע את הריבית הכי נמוכה על משכנתאות ואיך תשפרו את תנאי ההלוואה 

פזית גרפינקל, מנהלת אגף חוויית לקוח ובנקאות ישירה בחטיבה הקמעונאית, תמונה למשנה למנכ"ל הבנק והממונה על החטיבה הקמעונאית ובכך תחליף בתפקידה את דלית רביב.

עדי דאובר, מנהל אגף חדרי עסקאות וברוקראז', בחטיבת השווקים הפיננסיים ובנקאות בינלאומית, ימונה למשנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית. בפועל יחליף דאובר את ענתבי. מבין שני המינויים, דאובר ייכנס לתפקידו החדש החל מהיום, בעוד המינוי של גרפינקל כפוף לאישור הפיקוח על הבנקים, כך שמועד כניסתה לתפקיד ייקבע בהמשך.

עדי דאובר / צילום: ענבל מרמרי
 עדי דאובר / צילום: ענבל מרמרי

פזית גרפינקל החלה את עבודתה בבנק הפועלים בשנת 2003. היא ניהלה מספר סניפים ומחלקות בחטיבה הקמעונאית וחטיבת משאבי אנוש, ולאחר מכן שימשה כמנהלת מחלקת תפעול וכמנהלת אזור ירושלים בחטיבה הקמעונאית. בשנת 2021 החלה לכהן בתפקידה הנוכחי כמנהלת אגף חוויית לקוח ובנקאות ישירה - במסגרתו אחראית על חוויית הלקוח בבנק, על מוקדי השירות והמכירות וכן על פועלים PRO.

פזית גרפינקל / צילום: ענבל מרמרי
 פזית גרפינקל / צילום: ענבל מרמרי

עדי דאובר החל את עבודתו בבנק הפועלים בשנת 2004. הוא השליםמסלול הכשרה לניהול, שימש כסוחר בחדרי העסקאות של הבנק ולאחר מכן כיהן במספר תפקידי ניהול בחדרי העסקאות, לרבות ראש דסק חברות ומנהל מחלקת הלקוחות של חדרי העסקאות. בשנת 2021 מונה כמנהל אגף חדרי עסקאות וברוקראג' - במסגרתו אחראי על כלל פעילות הלקוחות בתחומי ה- OTC והברוקראג' לצד פעילות המסחר במטבעות, נגזרים ואג"ח, בישראל ובחו"ל.