BUYME חושפת את זהות המנכ"ל החדש שלה

חודשיים לאחר שמנכ"ל BUYME מונה למנכ"ל וולט ישראל, פלטפורמת המתנות הדיגיטליות חושפת את זהות המחליף • תקציב הפרסום של חברת האופנה קרייזי ליין, בגובה 4 מיליון שקל, עובר למשרד הפרסום מנצ' • ומוזיאון ישראל מציג את התערוכה "שדה" של הצלם גסטון צבי איצקוביץ • אירועים ומינויים

זיו רוזן, מנכ''ל BUYME הנכנס / צילום: אוליביה אפלבאום
זיו רוזן, מנכ''ל BUYME הנכנס / צילום: אוליביה אפלבאום

1 קמעונאות דיגיטלית

בדיוק חודשיים לאחר שמנכ"ל BUYME תומר כהן מונה למנכ"ל וולט ישראל, פלטפורמת המתנות הדיגיטליות חושפת את זהות המחליף: זיו רוזן, 48, שבתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קבוצת התיירות גוליבר. קודם לכן כיהן רוזן כמשנה למנכ"ל מאקו, כמשנה למנכ"ל בחברת התוכן של סלקום ועוד.

אירועים ומינוים | הסדרה הישראלית על אירועי ה-7 באוקטובר בה צפו שגרירים ודיפלומטים
אירועים ומינויים | התנועה הישראלית שקיבלה פרס מג'ורג' קלוני
אירועים ומינויים | לאחר ההצלחות: גיל דויטש ורוני בירם משקיעים בסייבר 

שוק שוברי המתנה הישראלי מגלגל כ-3 מיליארד שקל בשנה, ומתוך זה חולשת BUYME על כמיליארד שקל - כאשר שליש מהסכום מגיע מרכישות של אנשים פרטיים. עם זאת, החברה הוקמה ב-2010, והיא עובדת כיום עם כ-1,300 בתי עסק.

לפני מספר חודשים סיפר סמנכ"ל השיווק של BUYME בפודקאסט "קומרסיישן" כי החברה מתכננת להיכנס ברבעון השני של 2024 לשוק המתנות הפיזיות. בימים אלה עדיין מדובר בהיצע מצומצם, אולם הוא צפוי להתרחב בקרוב - ואחד האתגרים של רוזן יהיה להוביל את הזרוע החדשה לרווחיות גבוהה. אתגר נוסף יהיה להחזיר את שיתופי-הפעולה עם כמה מסעדות שהפסיקו לעבוד עם BUYME, לאחר שזו הודיעה לפני כשנה וחצי על הגדלת העמלות שהיא גובה ממסעדנים.

2 פרסום

תקציב הפרסום של חברת האופנה קרייזי ליין, בגובה 4 מיליון שקל, עובר למשרד הפרסום מנצ'. עד כה טופל התקציב באמצעות זרמון. לאחרונה קיבל מנצ' גם את התקציב של טבע נאות, בגובה 3 מיליון שקל, ושל חברת כרטיסי האשראי כאל, שמוערך בעשרות מיליוני שקלים וטופל עד לאחרונה ביהושע TBWA.

שרון שלו לבצור, יניב מלינרסקי וסער נעים / צילום: מיכה לובטון
 שרון שלו לבצור, יניב מלינרסקי וסער נעים / צילום: מיכה לובטון

לדברי יניב מלינרסקי, ממייסדי מנצ', "זה שנים שאנחנו מחכים לתקציבי אופנה שיכניסו למשרד קצת סטייל. אנו גאים על הזכות ועל האמון בטיפול בשני מותגים ישראלים שורשיים, המהווים אבני יסוד בתרבות האופנה בישראל".

3 תערוכה

מוזיאון ישראל מציג את התערוכה "שדה" של הצלם גסטון צבי איצקוביץ. במרכז התערוכה עומד תיעוד מתמשך של השדה שאליו נמלטו משתתפי מסיבת הנובה מפני מחבלי החמאס, באמצעות הקרנת וידאו גדולה ממדים וצילומים נלווים. התערוכה תוצג עד 14 ביוני 2025.

התערוכה ''שדה'' של הצלם גסטון צבי איצקוביץ / צילום: זוהר שמש
 התערוכה ''שדה'' של הצלם גסטון צבי איצקוביץ / צילום: זוהר שמש

4 ישראל מתגייסת

הקרן לידידות והאגודה למען החייל יעניקו מענקים כספיים למשרתי ומשרתות המילואים בהיקף של כמיליון דולר. המענקים יועברו ישירות לחיילים דרך יחידותיהם הצבאיות באמצעות תווי שי, שגובהם ינוע בין 500 ל-5,000 שקל, בהתאם לצרכים האישיים.

מתנדבי הקרן לידידות וחיילים / צילום: ערן בוקר הקרן לידידות
 מתנדבי הקרן לידידות וחיילים / צילום: ערן בוקר הקרן לידידות

5 מינויים חדשים

עירא לאופר מונה למנכ"ל מותג האופנה SAISEI, שמושק בימים אלה בישראל ובארה"ב. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל חברת אופנת הפנאי PANGAIA, ולפני כן כמנכ"ל את חברת המים המינרליים JUST, שנמצאת בבעלות שחקן הקולנוע וויל סמית'.

עירא לאופר / צילום: SAISEI יח''צ
 עירא לאופר / צילום: SAISEI יח''צ

המותג SAISEI (לידה מחדש ביפנית) מושק בישראל בימים אלה באינטרנט דרך אתר מכירתי, ובאמצע נובמבר תיפתח חנות פופ-אפ ברמת אביב. המשימה של לאופר תהיה להשיק את המותג אינטרנטית, ובהמשך לשתף פעולה עם חברות אחרות, לפתוח פופ-אפים במקומות אסטרטגיים בעולם ובהמשך גם לפתוח חנויות דגל. המותג מוחזק ברובו על-ידי האחים עמית ורעות רונקין, והיתר על ידי משקיעים אסטרטגיים. 

ענבל ברק עציון תכהן כסמנכ"לית הכספים של קבוצת תנובה החל מינואר 2025. כיום היא משמשת כסמנכ"לית הכספים של חטיבת המוצרים התעשייתיים ב-ICL.

מספר היום

450 דולר
מחיר כרטיס טיסה לכיוון אחד בקו החדש שהשיקה ארקיע לעיר הכדורגל מנצ'סטר שבאנגליה