1 תל אביב: משלמים יותר על חניה
עיריית תל אביב נערכת לשינוי מהותי של מדיניות החניה בעיר החל מ-1 בינואר 2025, שעיקרו צמצום האפשרות לחניה חינם ברחבי העיר תוך יצירת מפת אזורי חניה חדשה עם 14 אזורים במקום 7. בעירייה תולים זאת במספר סיבות, בין היתר בכך ש"ההסדר החדש מחויב על פי חוק ההסדרים של מדינת ישראל 2021. מטרתו להקל על עומס התנועה בעיר ולהגדיל את היצע החניה עבור התושבות והתושבים בשכונת המגורים".
● בקרוב: טיסות ללרנקה משדה התעופה בחיפה
● 20 המשפיעניות שמרוויחות הכי הרבה בישראל
נציין כי חוק ההסדרים שעבר בתקופת הממשלה הקודמת אכן מתיימר לחייב את העיריות לנקוט מדיניות חניה נוקשה יותר, אך רק לאחרונה ביקשו במשרד התחבורה לדחות את כניסתו לתוקף בשנתיים - כלומר עד ל-2027. בתל אביב, לעומת זאת, לא מחכים - ושמים קץ לחניית תושבים חינם בכחול-לבן בכל רחבי העיר. בנוסף, התעריפים בחניוני החברה העירונית אחוזת החוף יעלו, וההנחות לתושבים יצומצמו.
2 אופנה
טרמינל X מבית קבוצת פוקס של הראל ויזל חתמה על מזכר הבנות בלתי מחייב עם חברת סבו, בעלת המותג צ'ופ שופ, ומייסדיה רונן רז וגרבי אסף לרכישת 51% מהון המניות של חברה חדשה שתקים סבו תמורת סכום שלא פורסם. לצ'ופ שופ אתר סחר מקוון ושלוש חנויות פיזיות וקהל היעד מוגדר כגילאי 15-30. במסגרת מזכר ההבנות נקבע, כי המייסדים ימשיכו לכהן כמנכ"לים משותפים לתקופה מינימלית שהוגדרה, וכי טרמינל X תהיה זכאית למנות את רוב חברי הדירקטוריון בחברה החדשה.
ניר הורוביץ, מנכ''ל טרמינל X / צילום: דימה טליאנסקי
3 שיווק
חברת שסטוביץ, יבואנית מותג הפסטה ברילה, מורידה את מחיר הפסטה לשוק הקמעונאי בשיעור של כ-10%, זאת לאחר שבפברואר העלתה את מחיר הפסטה ב-12% ובמאי 2023 העלתה גם כן את המחירים. לפי החברה, הורדת המחיר כעת מתאפשרת בזכות ירידת מחירי הקמח העולמיים לצד מאמציה מול ברילה העולמית.
משסטוביץ נמסר כי "בשנים האחרונות נאלצנו להתמודד עם עליית מחירים מצד הספקים הבינלאומיים של המוצרים. אנו שמחים על האפשרות להוריד את המחיר הקמעונאי באופן שיאפשר להיטיב עם הצרכן הישראלי, והמחירים החדשים צפויים להיות מיושמים בשוק הקמעונאי ברחבי הארץ במהלך השבועות הקרובים".
פסטה ברילה / צילום: תמר מצפי
4 קולינריה
מותג השוקולד מקס ברנר חתם על הסכם הפצה עם חברת שסטוביץ', להשקת קולקציית מוצרי שוקולד פרימיום שתופץ ברשתות השיווק. עד כה פעל המותג בעיקר כרשת בתי שוקולד וחנויות בוטיק לצד אתר מכירות עצמאי. לדברי יוסי קובה, מנהל השיווק במקס ברנר, "ההחלטה להיכנס לרשתות השיווק היא חלק מאסטרטגיית צמיחה כוללת.
"זיהינו ביקוש משמעותי למוצרי שוקולד פרמיום בשוק הקמעונאי, לצד שינוי בהרגלי צריכת השוקולד היומיומית. שיתוף הפעולה עם שסטוביץ', שמביאה ניסיון עשיר בהפצה, יאפשר לנו להגיע לנקודות מכירה חדשות תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של המותג".
קולקציית מוצרי השוקולד של מקס ברנר / צילום: סטודיו דיטיילס
5 מינויים חדשים
חן ליכטנשטיין מונה לדירקטור בלתי תלוי בחברת טבע. קודם לכן שימש כמנהל הכספים הראשי בקבוצת סינג'נטה, ספקית טכנולוגיה חקלאית עולמית.
חן ליכטנשטיין
זיו בלפר מונה לחבר בצוות ההנהלה של חברת התוכנה הבינלאומית PTC.
אלונה אייל-פריד מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש של מיקרוסופט. קודם לכן שימשה בתפקיד דומה באינטל.
מספר היום
221 מיליון דולר
היקף ההכנסות של הסרט מואנה 2 בחמשת הימים הראשונים להפצתו - שיא כל הזמנים לסופ"ש חג ההודיה בארה"ב
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.