נפגעי אסון ורסאי יגישו בקשה בכתב על היקף הנזק - בתוך חמישה ימים

בהודעה שהתפרסמה הבוקר קרא יו"ר הוועדה, השופט בדימוס אפרים לרון, לכל מי שנפגע מהאסון או למשפחתו של נפטר, להגיש לוועדה נייר עמדה מפורט בתוך חמישה ימים

שמונה חודשים לאחר אסון ורסאי, פירסמה היום (ב') הוועדה לגיבוש הקריטריונים לפיצוי נפגעי אסון ורסאי, פנייה לציבור הנפגעים להגיש לוועדה בקשה מפורטת על סוג והיקף הנזק שנגרם להם כתוצאה מהאירוע.

בהודעה שהתפרסמה הבוקר קרא יו"ר הוועדה, השופט בדימוס אפרים לרון, לכל מי שנפגע מהאסון או למשפחתו של נפטר, להגיש לוועדה נייר עמדה מפורט בתוך חמישה ימים.

המועד הקצר להגשת הבקשות נקבע בשל הוראת החוק, הקובעת שדו"ח הוועדה יוגש בתוך חודש. הוועדה אמורה להגיש את המלצותיה עד ה-22 בפברואר.

בהודעה נאמר, כי לאחר קבלת החומר בכתב, תחליט הוועדה אם יש צורך להזמין את הנפגעים להופיע בפניה או להמציא חומר נוסף. עוד נאמר, כי הוועדה תדון בהצעות השונות לסיוע לנפגעי האסון ולבני משפחות הנפטרים.

ועדת לרון מונתה על-ידי שרי הממשלה, על-פי חוק מיוחד שאושר בכנסת בשבוע שעבר. בוועדה חברים נציגים ממשרדי האוצר, הבריאות, המשפטים, העבודה והרווחה, הביטוח הלאומי ומשרד רה"מ. כן נמנים עליה שני נציגי ציבור, הפרופסורים ישראל גלעד ודן שניט.