משרד הפרסום קשר-בראל מערער על עונשו בשל בנייה בלתי חוקית

באוגוסט 2002 הוגש כתב אישום כנגד מק'אן קשר בראל שעניינו תוספת בנייה בשטח של 116 מ"ר המשמשת גלריה ביחידת המשרדים אותה שוכרת מק'אן קשר בראל

משרד הפירסום מק'אן קשר בראל ושות', עירער לבית המשפט המחוזי בת"א על גזר הדין שניתן נגדו לפני חודש וחצי בבית המשפט לעניינים מקומיים בת"א. גזר הדין ניתן בעקבות הרשעתו על פי הודאתו, בביצוע בנייה ללא היתר.

באוגוסט 2002 הוגש כתב אישום כנגד מק'אן קשר בראל שעניינו תוספת בנייה בשטח של 116 מ"ר המשמשת גלריה ביחידת המשרדים אותה שוכרת מק'אן קשר בראל.

שופט ביהמ"ש לעניינים מקומיים, אריה אטיאס, ציין כי אין מדובר בעניין של מה בכך בשים לב להיקף הבנייה. בהתחשב בעיסקת הטיעון ובהיקף הבנייה החליט השופט לקנוס את המשרד ואת מנהלו, יוסי יסעור, בסך של 20 אלף שקל כל אחד והורה להם להרוס את תוספת הבנייה.

השופט קבע, כי צו ההריסה ייכנס לתוקפו תשעה חודשים ממועד מתן גזר הדין שניתן בדצמבר 2002, אלא אם כן עד אז יינתן היתר בנייה. מק'אן קשר בראל עירערה לבית המשפט המחוזי בת"א על חומרת העונש.

בעירעור נאמר, כי לאחרונה בינואר 2003, החליטה ועדת הערר המחוזית לקבל את טענת המשרד, לפיה קיימת יתרת זכויות בנייה הניתנות לניצול והמאפשרות קבלת היתר בנייה.

לדברי מק'אן קשר בראל, היה מקום להטיל קנס נמוך בהרבה, לאשר את עיסקת הטיעון ולדחות את המועד לכניסתו לתוקף של צו ההריסה ב-12 חודשים - כדי לאפשר לה להשיג היתר בנייה.

(עפ"א 80028/03).