אילת: העירייה דורשת עוד 3 שנים למגרש הכדורגל

עיריית אילת הגישה לוועדת הערר המחוזית בבאר-שבע ערר כנגד הוועדה המקומית חבל אילות, על החלטתה להגביל את ההיתר לשימוש חורג שנתנה לה למגרש כדורגל עירוני

עיריית אילת הגישה לוועדת הערר המחוזית בבאר-שבע ערר כנגד הוועדה המקומית חבל אילות, על החלטתה להגביל את ההיתר לשימוש חורג שנתנה לה למגרש כדורגל עירוני. על פי החלטת הוועדה המקומית, ניתן היתר לשימוש חורג עד לחודש אוקטובר השנה, וזאת בניגוד לבקשתה העירייה לשלוש שנים.

מגרש הכדורגל העירוני הוקם על שטח בתחום השיפוט של המועצה האזורית חבל אילות, והינו מובלעת בתוך שטח השיפוט של העיר אילת. בשנת 1995 החליטה העירייה להקים מגרשי כדורגל חלופיים למגרש העירוני, שהיה ממוקם במתחם בית הספר בגין. הסיבה לפירוק מגרש הכדורגל הקודם היתה גידול האוכלוסייה בעיר והצורך להגדיל את מספר כיתות הלימוד ולהעתיק לשם כך את המגרש לאתר אחר.

לאחר שקיבלה את הסכמת מועצת אילות, אומרת העירייה, היא הכשירה את השטח והשקיעה במגרש 1.5 מיליון שקל, ובהמשך השקיעה עוד כ-700 אלף שקל בשיפורים במגרש. על מגרש זה נערכים אירועי ספורט רבים, והבולט שבהם הוא הספורטיאדה השנתית.

בימים אלה עובדת העירייה על הכנת תוכנית להקמת קריית ספורט חדשה בסמוך לשכונת נווה מדבר. העירייה פנתה לוועדה המקומית אילות וביקשה את הארכת היתר השימוש החורג לשלוש שנים, עד אשר תסיים את בניית קריית הספורט החדשה ובהם מגרש הכדורגל, אך חברי הוועדה אישרו היתר עד לחודש אוקטובר השנה, בנימוק כי השטח מיועד לשימוש המכונים הימיים.