מכירות בפרוגרמה: באר שבע מובילה, ערד במשבר

מהנתונים עולה, כי באר שבע היא המובילה בנגב במכירת דירות חדשות, כאשר השכונה בה נמכרות הכי הרבה דירות היא שכונת הווילות רמות ג'. על פי הנתונים, בינואר 2003 נמכרו ברמות ג' 37 דירות, בפברואר נמכרו 32 דירות ובמארס נמכרו 30 דירות

באר שבע ונתיבות מובילות בנגב ובדרום במכירת דירות במסגרת פרוגרמת הבנייה של משרד הבינוי והשיכון. הן מובילות במסגרת מכרזים של המשרד ישירות או בשיתוף עם מינהל מקרקעי ישראל - כך עולה מניתוח נתוני המכירות של קבלנים וחברות בנייה לגבי הרבעון הראשון של השנה.

מהנתונים עולה, כי באר שבע היא המובילה בנגב במכירת דירות חדשות, כאשר השכונה בה נמכרות הכי הרבה דירות היא שכונת הווילות רמות ג'. על פי הנתונים, בינואר 2003 נמכרו ברמות ג' 37 דירות, בפברואר נמכרו 32 דירות ובמארס נמכרו 30 דירות.

בשאר השכונות בבאר שבע נמכרו בינואר עוד 24 דירות, בחודש שלאחר מכן עוד 20 דירות ובמארס 2003 נמכרו 42 דירות.

נתיבות נחשבת בשנים האחרונות ליעד מבוקש בכל הקשור למכירות דירות לציבור החרדי והדתי. בינואר השנה נמכרו בה 17 דירות חדשות, בחודש שלאחר מכן נמכרו 14 דירות ובמארס 2003 נמכרו 17 דירות.

העיר בעלת אחוזי המכירה הנמוכים ביותר בדרום היא ערד. בינואר נמכרה בה דירת אחת, בפברואר עוד דירה, ובכל מארס לא נמכרה בה ולו דירה אחת. ערד נחשבה בעבר לעיר מושכת תושבים, בעיקר בגלל מזג האוויר שלה.

בשדרות נמכרה בינואר השנה דירה אחת בלבד, בחודש שלאחר מכן לא נמכרה אף דירה ובחודש מארס ניכר מהפך - נמכרו 13 דירות.