הוועדה בהרצליה מערערת על היתר לאנטנה סלולרית

זהו סיבוב שלישי במאבק בין עיריית הרצליה לפרטנר וסלקום על התקנת האנטנות. תחילה דחתה הוועדה המקומית את בקשת החברות להתקין את האנטנות

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בהרצליה הגישה לביהמ"ש המחוזי בת"א ערעור על החלטת ועדת הערר המחוזית, שהתירה לחברת פרטנר להתקין אנטנה סלולרית על גג בניין מלון תדמור בהרצליה פיתוח. הוועדה המקומית הגישה את הערעור כנגד ועדת הערר וכנגד חברות פרטנר וסלקום (שגם היא מבקשת להתקין אנטנה במקום).

זהו סיבוב שלישי במאבק בין עיריית הרצליה לפרטנר וסלקום על התקנת האנטנות. תחילה דחתה הוועדה המקומית את בקשת החברות להתקין את האנטנות. פרטנר ערערה בפני ועדת הערר, שהתירה לבנות את האנטנות. עתה, בצעד נדיר, מערערת הוועדה המקומית כנגד ועדת הערר, וזאת בפני ביהמ"ש המחוזי בת"א בשבתו כבימ"ש לעניינים מינהליים.

הערעור מוגש בעיקר כנגד קביעתה של ועדת הערר, לפיה הוועדה המקומית איננה רשאית לשקול שיקולים של נוף ועיצוב, וכי עליה לאשר את הקמת האנטנות על-פי התמ"א שאושרה בנושא זה.

הוועדה המקומית אומרת, כי על-פי פסיקה קודמת, מותר לה לשקול שיקולים בנושא אדריכלות ונוף בבואה לתת היתר בנייה להציב אנטנה בתחום שיפוטה. לכן, היתה הוועדה רשאית לדחות את הבקשה להתקנת האנטנות על גג המלון. הוועדה המקומית מבססת את הערעור שלה גם על נימוקים פורמליים ומשפטים.