חברת אלרוב תפצה את רמי טייבר במאות אלפי שקלים

טייבר מתגורר בווילה ברחוב חיותמן, אחד הרחובות הראשיים בשיכון צמרת. לטענתו, בניית שני המגדלים רבי-הקומות של אלרוב, ברחוב פנקס הסמוך, פוגעת בערך הווילה שלו

בית המשפט המחוזי בתל-אביב חייב את חברת הבנייה אלרוב, לשלם פיצויים בסך מאות אלפי שקלים לאיש העסקים והביטוח, אברהם (רמי) טייבר, שהיה במשך שנים רבות בעליה של חברת הביטוח ציון. אלרוב תשלם את הפיצויים בגין ירידת ערך הווילה של טייבר בשיכון צמרת בתל-אביב, עקב בניית מגדלי מגורים בסמוך.

טייבר מתגורר בווילה ברחוב חיותמן, אחד הרחובות הראשיים בשיכון צמרת. לטענתו, בניית שני המגדלים רבי-הקומות של אלרוב, ברחוב פנקס הסמוך, פוגעת בערך הווילה שלו. הוא תבע פיצויים, על-פי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, הקובע, כי דיירים הנמצאים בתחום תוכנית הבניין, או גובלים עימה, זכאים לפיצויים אם נפגעו. הוועדה המקומית דחתה את תביעתו של טייבר, וציינה בין השאר, כי ביתו איננו נמצא בתחום הפרויקט של מגדלי צמרת, אלא מחוצה לו. טייבר עירער בפני ועדת הערר, בראשות ענת בירן (רקם), שקיבלה את הטענה. אלרוב עירערה על החלטת הוועדה לביהמ"ש המחוזי בת"א. אך השופט, ד"ר עודד מודריק, קיבל את טיעוני הדיירים ואישר את פסיקת ועדת הערר.