נקבעו מחדש גבולות קיסריה ואור-עקיבא

בנוסף, החליט פורז שכביש מס' 2, ת"א-חיפה, יהיה הגבול בין אור-עקיבא לחוף הכרמל, כולל המשולש המיועד להשלמת שכונה 13 של קיסריה. לגבי שכונה זו קיבל פורז החלטה קודמת לצרפה, יחד עם שכונה 11, לתחום השיפוט של חוף הכרמל במעמד ועד מקומי

תחנת המיתוג של חברת החשמל והשטח המיועד לשכונת "אור קיסריה", מדרום לאור-עקיבא, יצורפו לתחום השיפוט של עיריית אור-עקיבא.

שר הפנים, אברהם פורז, החליט כך לאחר שעיין בדו"ח ועדת החקירה לגבולות חדרה/חוף הכרמל/אור-עקיבא/בנימינה/פרדס חנה-כרכור ושטחי הזיכיון של החברה לפיתוח קיסריה, ולאחר עיון בחוות הדעת של היועמ"ש לממשלה.

בנוסף, החליט פורז שכביש מס' 2, ת"א-חיפה, יהיה הגבול בין אור-עקיבא לחוף הכרמל, כולל המשולש המיועד להשלמת שכונה 13 של קיסריה. לגבי שכונה זו קיבל פורז החלטה קודמת לצרפה, יחד עם שכונה 11, לתחום השיפוט של חוף הכרמל במעמד ועד מקומי.

פורז החליט, נוכח הנחיית היועמ"ש בדבר מעמד ההסכם בין מדינת ישראל ובין הברון רושטילד, ונוכח סירובה של הקרן לפיתוח קיסריה להסכים לצירופו של איזור התעשייה לתחום שיפוטה של רשות מקומית כלשהי, כי איזור התעשייה יוותר כשטח חסר מעמד מוניציפאלי.

כחלק מההבנות בהסדר זה סוכם, כי הקרן לפיתוח קיסריה, שבבעלות הברון רוטשילד, תפריש מדי שנה סכום של 1.2 מיליון דולר, אשר יחולק בין הרשויות המקומיות אור-עקיבא, ג'יסר א-זרקא, בנימינה ופרדס חנה-כרכור, למימון פרויקטים שיוגשו ויאושרו על-ידי משרד הפנים.