המחוזית מבקשת למנוע דיון מחודש בחורשת הירח

ידידי חורשת הירח - תושבי שכונות טלביה ורחביה, עתרו לבית המשפט בבקשה לבטל את החלטת הוועדה בטענה כי נפלו פגמים בהחלטתה, לאור השתתפותם של מהנדס העיר ונציגת המינהל בדיון הפנימי של ועדת ההתנגדויות

הוועדה המחוזית מבקשת למנוע קיום דיון מחודש בהתנגדויות לתוכנית חורשת הירח. יו"ר הוועדה המחוזית, עו"ד מתי חותה, פנה לבית המשפט לעניינים מינהליים בבקשה להצהיר, כי הרכב הוועדה המקורי שדן בתוכנית מלפני כשנה וחצי, ושמע את ההתנגדויות אז, הוא ההרכב שאמור לקיים דיון פנימי נוסף, ללא צורך בשמיעת ההתנגדויות מחדש.

ידידי חורשת הירח - תושבי שכונות טלביה ורחביה, עתרו לבית המשפט בבקשה לבטל את החלטת הוועדה בטענה כי נפלו פגמים בהחלטתה, לאור השתתפותם של מהנדס העיר ונציגת המינהל בדיון הפנימי של ועדת ההתנגדויות.

בית המשפט, בדיון שנערך בדצמבר 03' בהסכמת הצדדים, הורה על קיום דיון פנימי נוסף. ביהמ"ש ציין בהחלטתו, כי אם ישתנה הרכב הוועדה ישמעו ההתנגדויות מחדש. תוכנית חורשת הירח, להקמת חניון תת-קרקעי מול תיאטרון ירושלים, כוללת כ-600 מקומות חניה ו-42 יחידות דיור יוקרתיות. התוכנית עוררה התנגדות רחבה בקרב תושבי השכונות הסמוכות, בטענה לפגיעה בחורשה הסמוכה.

היום (א') תקיים השופטת מוסיה ארד שימוע בין הצדדים, על מנת להכריע בבקשה לדיון מחודש.