מפעל מנועי בית שמש יורחב בהשקעה של 63 מיליון שקל

כן אושרה לחברת לוכסמבורג פמול מערד תוספת השקעה במפעל לייצור חומרים המשמשים כחומר ביניים בייצור תרופות, בהשקעה של 1.37 מיליון דולר, במסלול מענקים

מפעל מנועי בית שמש יורחב בהשקעה של 13.6 מיליון דולר (63 מיליון שקל), אשר אושרה בידי מנהלת מרכז ההשקעות בתמ"ת כזכאית למענקי השקעות. מנועי בית שמש, לייצור חלקי מנועי סילון וטורבינות גז, יזכה למענקים בהיקף 15.1 מיליון שקל.

מינהלת מרכז ההשקעות בתמ"ת אישרה 13 תוכניות השקעה חדשות בהיקף כולל של 28.8 מיליון דולר, בהן הרחבת מפעל צ'ק פוינט ברמת גן בהשקעה של 3.15 מיליון דולר במסלול החלופי, ותוספת השקעה במפעל מוטורולה דרום בערד בהיקף 2.4 מיליון דולר, גם כן במסלול החלופי. לחברת קמהדע מקיבוץ בית קמה אושרה הרחבת מפעל לייצור נוגדנים נגד כלבת, בהשקעה של 2.1 מיליון דולר במסלול מענקים.

כן אושרה לחברת לוכסמבורג פמול מערד תוספת השקעה במפעל לייצור חומרים המשמשים כחומר ביניים בייצור תרופות, בהשקעה של 1.37 מיליון דולר, במסלול מענקים.

עוד אושרו במסלול החלופי הרחבת מפעל יו.סי.לייזר בכרמיאל לייצור מוצרים דקורטיביים מזכוכית בעזרת לייזר בהשקעה של 1.85 מיליון דולר; הרחבת מפעלי פ.מ.ס מיגון מפ"ת לייצור יריעות בליסטיות, בהשקעה של 1.52 מיליון דולר; הרחבת מפעלי ביומטריקס בירושלים ובקיבוץ צרעה לייצור מערכות ניקוז הפרשות מאזורי פצע בהשקעה של 620 אלף דולר והקמת מפעל של חברת טרה ויטה בנס ציונה לייצור תרופות המבוססות על תאי גוף, בהשקעה של 715 אלף דולר.

תוכניות נוספות במסלול החלופי הן הרחבת מפעל קלא-טנכור קורפוריישן במגדל העמק לייצור מכונות וציוד בדיקה אלקטרואופטיים בהשקעה של 955 אלף דולר; הרחבת מפעל ב.מ כרמל באיזור תעשייה אלון תבור, לעבודות ציפוי ואטימה במערכות של ערכות מיגון לנגמ"שים ולטנקים בהשקעה של 116 אלף דולר והרחבת מרכז תכנון למקלדות אופטיות של חברת וי.קיי.בי. בירושלים, בהשקעה של 45 אלף דולר. במסלול המענקים אושרה הרחבת מבני תעשייה להשכרה של חברת לוג מוצרים פלסטיים מקיבוץ אשדות יעקב איחוד, בהשקעה של 400 אלף דולר.